15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
welke rig zou ik gebruiken in de sloot ik weet het niet jullie wel groetjes jermaine |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zou gewoon voor een standaard soepele onderlijn gaan en niet teveel poespas . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
vis lekker met een pennetje joh! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
griend schreef:Ik zou gewoon voor een standaard soepele onderlijn gaan en niet teveel poespas . |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
oke dus gewoon een normale onderlijn |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
jij hebt wel iets met de sloot he? 3 verschillende topics aanmaken met dezelfde vraag |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
David v. Z schreef:jij hebt wel iets met de sloot he? 3 verschillende topics aanmaken met dezelfde vraag Klopt maar ook veel andere vragen over sloten ik zeg probeer het gewoon uit en je ziet wel of je wat vangt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Jermainescheenstra schreef:precies luukcarp ! Vraag het dan de volgende keer niet hier als je het antwoord al weet. Al die topics..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jermaine Het helpt misschien ook wel een beetje als je deze sloot eens beschrijft. Als ik namelijk denk aan een sloot, dan kan je daar over heen springen of er in springen als de aanloop niet goed uitkwam. De slootjes hier kunnen 20 cm diep met een silt laag van een meter zijn, maar ook een meter diep met een silt laag van 20 cm. Nu woon ik in een polder gebied, heel vroeger lag Haarlem midden in het water, we waren echt een moeras volk, we heten niet voor niets Muggen We leven hier op veen en klei met een beetje zand, Daar hebben we Haarlem dan maar ook meteen op gebouwd. (t'sand) Dus de bodems hier zijn silt, en we zijn al blij als we een hard stukje weten te vinden, iets wat in het zuiden al weer een stuk makkelijker is. Dus de vraag luid; Hoe breed ? Hoe diep ? Wat is de bodem, silt ? zand ? Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 mei 2013 18:26:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk dit wou ik inderdaad ook al vragen |
|
|
|
|
|
ik woon in Arnhem. De ondergrond in Arnhem is klei. Maar in de sloten is de bodem het meeste van zand. En in de sloten waar ik vis, is gemiddeld zo,n 70cm/1 Meter diep zijn.De sloten zijn in arnhem denk ik wel 3/4 meter hoor.
Dit was de informatie van de sloten in Arnhem.
Jermaine
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nu daar zou ik dan als ik daar zat te vissen, met een kort onderlijntje vissen, zeg tot een 20 cm maar zeker niet langer eerder korter, beaast met een kleine boilie of mais, klein haakje 6 a 8 dit voor de wat kleinere vis, een grote haak je er ook wel mee inlijn of loodclip is een persoonlijke voorkeur, loodje 60 gram moet het kunnen doen. Maak een mooie voer plek voor je er gaat zitten, ( mag echt wel over de hele breedte van de sloot, en voer zeker 10 meter in de lengte, dit alles moet je een visje gaan opleveren ) |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
in de sloten waar ik vis zit veel, echt heel veel brasem maar ook aardig wat karpers en zeelt. ik voer ook elke dag een blikje zoete mais
groetjes jermaine |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Jermainescheenstra schreef:in de sloten waar ik vis zit veel, echt heel veel brasem maar ook aardig wat karpers en zeelt. ik voer ook elke dag een blikje zoete mais
groetjes jermaine daar komen brasems ook op af hoor haha! |
|
|
|
|
|
daar komen brasems ook op af hoor haha!
weet ik |
|
|
|
|
Jermainescheenstra schreef:daar komen brasems ook op af hoor haha!
weet ik misschien moet je met tijgernoten etc. vissen. is minder brasem gevoelig. of wil je juist brasem vangen? |
|
|
|
|
|
nee maar het zijn echt grote brasems van wel 60/65 centimeter! Ik wissel een beetje af soms brasem, vissen maar wel vaker op karper!
Groetjes Jermaine Scheenstra |
|
|
|
|
Ah oke, dan moet zoete maïs wel lukke ja |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.