30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
t is maar net wat je fijner vind werken. Een katapult is wat universeler, je kunt er ook andere dingen mee wegschieten. Een werppijp werkt alleen met boilies, maar komt wel verder dan een katapult. Als je er handig genoeg mee bent maakt t volgens mij geen donder uit welke van de 2 nauwkeuriger is. Misschien dat een goede werppijp nog wat sneller werkt dan een katapult. Nouja, gewoon beide halen :-)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik lees nergens over het gemak van.... tot een afstand van zeg max 50 meter is het gemak van een pult beter dan een pijp (veel beter te doseren van afstand) over die afstand is het gebruik van een pijp weer beter, (afstanden makkelijk te halen) verder dan een pijp kan gooien denk je aan een spomp of baitboot. Nog verder een rubberboot. Nog verder dan dat? ga aan de overkant zitten en maak gebruik van een pult. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 41
|
Ik heb een werppijp bij henk koster in Delft gekocht. Hij is volgens mij van strategy en lijkt erg veel op die van korda maar dan kost hij geen 20 maar 7 euro. Hou je ook nog geld over voor een pult.Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met oom agent vanwegen mijn katapult.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Stephan Jongeneel schreef:Ik heb een werppijp bij henk koster in Delft gekocht. Hij is volgens mij van strategy en lijkt erg veel op die van korda maar dan kost hij geen 20 maar 7 euro. Hou je ook nog geld over voor een pult.Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met oom agent vanwegen mijn katapult. goeie winkel |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Stephan Jongeneel schreef:Ik heb een werppijp bij henk koster in Delft gekocht. Hij is volgens mij van strategy en lijkt erg veel op die van korda maar dan kost hij geen 20 maar 7 euro. Hou je ook nog geld over voor een pult.Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met oom agent vanwegen mijn katapult. goeie winkel goede pijp eerder haha, ik heb deze ook. hij werkt perfect en is idd bijna hetzelfde als die van korda |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
je kunt ook zelf heel simpel een werppijp maken kijk maar is op youtube en katapulten zijn goedkoop ik kan er een kopen voor 3 euro
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
en nog iets een werppijp gooit meestal verder maar nu hebben ze bij ons zo van die katapulten van fox voor verre afstanden die dingen schieten een boillie voorbij de horizon en ze zijn ook echt sterk mag ook wel voor 27 euro toch raad ik hem aan
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
vindt katapult meer iets voor veel te voederen langst de kant ik zeg bolliebuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.