20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
plaats hier je mooiste spiegelkarper die je zelf gevangen hebt
ben benieuwd wat er allemaal voorbij komt
vang ze allemaal
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
10 jaar geleden gevangen toen ik nog geen benul had dat de achtergrond ook telt haha .. Maar nog steeds de mooiste spiegel ooit voor mij! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
mag een volschub ook?? ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Een oudje van een drussurputje. Vond hem zelf wel erg mooi. Verder ook prachtige vissen!! Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
ej de klerk schreef:mag een volschub ook?? vooruit dan mooie vis de klerk |
|
|
|
|
|
deze vorig jaar gevangen in een stortbui een van mijn mooiste al vind ik het zelf verder zie ik al mooie vissen mannen ga zo door en blijf ze vangen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 mei 2013 22:12:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven kuijsje2012 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
practige beesten allemaal!
mijn mooiste komt uit een karpervijver (nog niet in het wild gevangen) |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
super mooie vissen heren! |
|
|
|
|
|
kan helaas de foto nog niet vinden, misschien later nog |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mijn eerste vis die uit dit water kwam was deze schoonheid, dit is meer waard dan een "gewichtige" vis. Een perfecte rijenkarper. (Leuk topic) Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 mei 2013 00:27:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Mijn eerste vis die uit dit water kwam was deze schoonheid, dit is meer waard dan een "gewichtige" vis. Een perfecte rijenkarper. (Leuk topic) Prachtige vis Henk. Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 mei 2013 00:59:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier is hij weer louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Jasperbuth heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Moeilijke keuze! Wel mooi topic, ik vind spiegels geweldig. En ik had hem al eerder gezien henk, maar wow wat een schoonheid |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:hier is hij weer prachtige vis man |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Jannis Dank je @ Jasper Ook die van jou heb ik al eens gezien, maar dit zijn toch de plaatjes die je vaker kan zien, Ook die spiegel van jou is smukkelen en smikkelen. @ Louis Jij laat iedereen kwijlen. @ Aan iedereen hier met zijn spiegeltjes SCHITTEREND b Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 mei 2013 12:58:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Leuk topic jongens. Wat komen er een prachtige vissen voorbij zeg! Bij deze mijn inbreng: |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.