Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-5-2013(UTC) Berichten: 2
|
Misschien een domme vraag, maar hoe voorkom je bij de chod-rig dat de haak tijdens het inwerpen achter de lijn haakt. (leadcore)
groetjes
Michel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Volgens mij is de chod rig bijna niet in de war te gooien, maar je kan natuurlijk altijd wat presentation foam om je haak doen(of desnoods de hele rig).
grt
Berry
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
ik heb het nog NOOIT gehad. maar om te voorkomen gewoon even een foampje op je haak doen. dan kan de haak zoizo niet meer aan je leadcore/freefall/lijn haken. Bewerkt door de gebruiker maandag 13 mei 2013 19:46:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wanneer je gebruik maakt van een stijve mono of fluorocarbon is het bijna niet mogelijk om een chod in de war te gooien. Tijdens de worp draait hij als een soort helikopter om de leder en zal (vanwege het stijve onderlijnmateriaal) de leader niet aanraken.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-5-2013(UTC) Berichten: 2
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Raymond heb mij reactie verwijderd, vandaar dat de jouwe nu ook weg is. Als jij deze foto al op het web heb gezien, is deze misschien niet van topic starter, doet mijn reactie er ook niet toe. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
Welk onderlijntje is goed voor een chod rig |
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-3-2013(UTC) Berichten: 24
|
Welk materiaal bedoel je? In dat geval:
- Korda Mouthtrap - ESP Bristle filament |
Brasemkoning! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.