15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo karper vrienden! ik ben vorig jaar naaiaar na lange tijd denken zoeken lezen maar eens begonnen met het vissen op de maas,met succes! heb toch een paar leuke vissen op de mat weten te krijgen met de zwaarste 18 kilo (zie profiel foto) nu heb ik dus in het naaiaar gevist en dus nog niet in het voorjaar ben nu op dit moment me plekken het aanvoeren,en wil denk ik volgende week weer gaan beginnen. nu heb ik mij laten vertellen in de hengelsport zaak dat bijna alle karpers de grintgaten opzoeken om daar af te paaien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? klopt dit? hoor graag meningen tips en noem maar op! Groet Ben Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 mei 2013 08:53:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
geen ervaring, maar wel prachtig zo'n 18 kilo scub van de rivier ;O |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Bennie schreef:Hallo karper vrienden! ik ben vorig jaar naaiaar na lange tijd denken zoeken lezen maar eens begonnen met het vissen op de maas,met succes! heb toch een paar leuke vissen op de mat weten te krijgen met de zwaarste 18 kilo (zie profiel foto) nu heb ik dus in het naaiaar gevist en dus nog niet in het voorjaar ben nu op dit moment me plekken het aanvoeren,en wil denk ik volgende week weer gaan beginnen. nu heb ik mij laten vertellen in de hengelsport zaak dat bijna alle karpers de grintgaten opzoeken om daar af te paaien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? klopt dit? hoor graag meningen tips en noem maar op! Groet Ben Ik heb hetzelfde gelezen in een artikel in de Karper, de grindgaten zitten helemaal vol met wier dus daar moet je waarschijnlijk een paar aanpassingen doen. maar ik zou zeggen ga eens kijken bij zon grindgat en kijk of je vis kan spotten, Succes |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.