20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Hee,
Ik ben aan het voeren met 2 verschillende boilies door elkaar voor van het weekend, hoe denken jullie hier over positief of negatief? Natuurlijk zie ik het van het weekend wel maar ben toch benieuwd naar jullie gedachtes hierover. Het gaat over een vis boilie (zalm) en een zoete boilie (peach)
Mvg
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
goed idee! meerdere grotes en soorten door elkaar lijkt mij niet verkeerd. helemaal als je de voerstek ook nog eens met twee hengels bevist met op iedere hengel ander aas. zo kom je er ook achter welke boilie meer wordt geapprecieerd.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
(vissen) helemaal mee eens. voer zelf vaak ook met een combi en vis dan ook met 2 hengels verschillend beaast. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik voer de laatste tijd: tijgers duivenvoer boillies ( 2soorten )
haakaas is vanalles van boillie tot mais van snowman van 22 en 10 tot een snowman met een boillie en een net maisie |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
op het water waar ik vis voer ik zo afwisselend mogelijk. dan weer met duiven voer dan weer met bijv alleen maar hennep en/of pellets en boillies. maar mijn voer bestaat wel altijd uit verschillende maten en vormen. ook pas ik de kleur van mijn boillie regelmatig aan. zo voer ik dan wel met de zelfde boillie alleen zijn het dan andere maten en kleuren en vormen. er zijn periodes waar ik bijvoorbeeld beter vang op een gele bol en weer wat later op bijvoorbeeld een rode bol. heerlijk toch om zo te kunnen experimenteren met je aas. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.