CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat een fantastische foto Frank! Complimenten! Laat ik dan maar aftrappen met 21,5 pond
Gr. Erwin
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2009(UTC) Berichten: 29
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Erwin schreef:Wat een fantastische foto Frank! Complimenten! Laat ik dan maar aftrappen met 21,5 pond
Gr. Erwin Dank je Erwin. Je mag gelijk een foto plaatsen want deze vis kwam net iets over de 21 pond heen haha.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha...nou, dat is erg snel!!! Zoek ik er even een op.
Kun jij mij die foto mailen? Misschien wel een keer mooi voor op de home banner?
Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dat is heel erg snel, op naar de nieuwe foto van Erwin |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.