25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
|
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
meerkoet or something like that |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha....ja, dat is absoluut een meerkoet
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nee dat is het niet ik denk een (duik)eend heeft een ronde bek |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
dus nieuwe ronde nieuwe kansen, ben weer benieuwd. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
steef zenden schreef:ik heb Silverlight en FireFox geinstalleerd en nog steeds zwart beeld, denk dat het geblokt wordt door de beveiliging op de PC's op mijn werk stream zal wel geblocked zijn door de firewall... me collega's hebbe de streams ivm voetbal ook dicht gegooid, kan hier ook niet meer kijken :( |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
robbin schreef:steef zenden schreef:ik heb Silverlight en FireFox geinstalleerd en nog steeds zwart beeld, denk dat het geblokt wordt door de beveiliging op de PC's op mijn werk stream zal wel geblocked zijn door de firewall... me collega's hebbe de streams ivm voetbal ook dicht gegooid, kan hier ook niet meer kijken :( Er bestaat meer dan voetbal hoor! De CarpCam... Schande |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
JulienH schreef:robbin schreef:steef zenden schreef:ik heb Silverlight en FireFox geinstalleerd en nog steeds zwart beeld, denk dat het geblokt wordt door de beveiliging op de PC's op mijn werk stream zal wel geblocked zijn door de firewall... me collega's hebbe de streams ivm voetbal ook dicht gegooid, kan hier ook niet meer kijken :( Er bestaat meer dan voetbal hoor! De CarpCam... Schande Ik denk dat hij het ook over de cam had. Het probleem is volbens mij dat hij de cam niet meer kan bekijken omdat ze de streams hebben dichtgegooid vanwege voetbal.
|
|
|
|
|
THEDARKEST schreef:JulienH schreef:robbin schreef:steef zenden schreef:ik heb Silverlight en FireFox geinstalleerd en nog steeds zwart beeld, denk dat het geblokt wordt door de beveiliging op de PC's op mijn werk stream zal wel geblocked zijn door de firewall... me collega's hebbe de streams ivm voetbal ook dicht gegooid, kan hier ook niet meer kijken :( Er bestaat meer dan voetbal hoor! De CarpCam... Schande Ik denk dat hij het ook over de cam had. Het probleem is volbens mij dat hij de cam niet meer kan bekijken omdat ze de streams hebben dichtgegooid vanwege voetbal. Ik bedoelde meer dat ze kunnen denken de streams dicht te kunnen gooien voor de voetbal, maar daar doen ze een nog groter publiek dan de voetbalkijkers mee te tekort. Namelijk de CarpCammers!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Robin heb je usb dingen voor waarmee je tv uit de ether haalt |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Jerry schreef:Robin heb je usb dingen voor waarmee je tv uit de ether haalt Jammer dat de CarpCam geen eigen zender op tv heeft... anders was het de oplossing geweest. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zoals gezegd, heb ik vandaag de wekker gezet, en ik weet genoeg....."Ze komen 's morgens langs!!" Dus wil je karpers zien, weet je nu wanneer je moet kijken! Constant kwam er een karper in beeld! Meer voeren dus, om te kijken of we ze zo langer kunnen vasthouden!! Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 juni 2010 09:21:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
rond 10 over 6 vanmorgen (karper)
|
|
|
|
|
(karper)
|
|
|
|
|
super mooi die cam !! =d>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
mooie screensshots man!! Bij die ene zie je echt die bekdraden, zuper gedaan !!
Gr. Tim |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 2
|
vanmorgen 6:25 kwam deze karper net langs de camera. Falco heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.