CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je hebt een printscreen knop op je toetsenbord. Wanneer je daar op drukt heb je er een gemaakt. Dan open je microsoft word en klik je met je rechter muisknop en klikt op plakken.
En klaar is Kees
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Erwin schreef:Je hebt een printscreen knop op je toetsenbord. Wanneer je daar op drukt heb je er een gemaakt. Dan open je microsoft word en klik je met je rechter muisknop en klikt op plakken.
En klaar is Kees of in paint! kun je er direct een afbeelding van maken |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 2
|
Erwin schreef:En dan hier maar even wat printscreens van vanmorgen Netjes hoor hopen dat je hem vangt binnenkort Is er na deze nog meer karper gezien? Greets Falco
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, net nog, om 8:05 uur. Met het mooie weer komen ze veel gemakkelijker. Kijken of we ze er nou kunnen houden.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
09.31u Een klein schubje voor de camera! Bleef helaas niet azen..
|
|
|
|
|
Die zag ik vanmorgen ook (al lijken ze allemaal wel op elkaar )....hij hangt er dus lekker rond. Goed teken! Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 juni 2010 10:47:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-8-2009(UTC) Berichten: 1
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 4
|
Hey erwin gaaf joh!
Die sreenshots zijn echt super! Heb nog wel wat leuke ideeen.
groet,
Hendry
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Karper of Brasem? THEDARKEST heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
Net een roofblei en paling gezien!!! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
net een snoekbaars op de voorns aan het jagen! moeilijk screenshots te krijgen, hij kwam een keer of 4 voorbij vliegen, toch de achterkant erop gekregen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
baal als een stekker, krijg carpcam niet te zien op mijn werk....... krijg helaas alleen maar zwart beeld........... wat ik ook probeer tantrumsmi |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
paling |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
steef zenden schreef:baal als een stekker, krijg carpcam niet te zien op mijn werk....... krijg helaas alleen maar zwart beeld........... wat ik ook probeer tantrumsmi Silverlight wel geinstalleerd? |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
dat heb ik ook gedaan, maar krijg alleen zwart beeld..... heb het zelfde probleem met de filmpjes van you tube...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Probeer FireFox eens te installeren Steef. Dan moet het goed komen.
|
|
|
|
|
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien, hebben we nu kleuren beelden!!! En we zitten op een andere plek, namelijk op een mosselbank/taluut.
Hopen dat dit ons meer karper brengt
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
ik heb Silverlight en FireFox geinstalleerd en nog steeds zwart beeld, denk dat het geblokt wordt door de beveiliging op de PC's op mijn werk |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.