20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Voor de duidelijkheid; ik ben die dikke kale links Bewerkt door de gebruiker zondag 21 april 2013 12:16:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Sander Bierglas heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Sander Bierglas schreef:ik ben die dikke kale links En moeten we dan jouw gewicht raden of die van de vis? 38 pondjes zeg ik |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Dit was een hele korte ronde. Zorg toch maar dat je een foto vindt Jasper want jij hebt t goed. Ben zelf 212 pond, dus dan hoeft dat niemand meer te raden! Bewerkt door de gebruiker zondag 21 april 2013 14:45:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik ga zo nog wel even spitten haha. Als je maar geniet van het leven! b |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Maak je geen zorgen, die 212 pond komt door het genieten van het leven! l # etc. Bewerkt: door de gebruiker maandag 22 april 2013 10:59:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
|
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hij was al geraden. Het is wachten op een nieuwe foto.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Waar blijft die nieuwe foto dan |
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Sander Bierglas schreef:ik ben die dikke kale links En moeten we dan jouw gewicht raden of die van de vis? d d d d d d d d d |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:Maak je geen zorgen, die 212 pond komt door het genieten van het leven! l # etc. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.