25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi mede karpervissers en mensen die ook een beetje in de verkoop van hengelspullen zitten.Waarom staat er op de meeste hengels een hele pagina tekst afgedrukt,je ziet bijna de blank niet meer.ik weet dat er reclame gamaakt moet worden,maar de meeste gereformeerde merken voldoen met een klein logo en deze worden ook verkocht.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha... tja, dat is een keuze. Ik denk dat veel fabrikanten het mooi vinden de technische specificaties te tonen omdat ze hier trots op zijn. Aan dure stokken wordt meestal meer aandacht (en geld) besteed waardoor hij dus ook langs product designers gaat. Deze mensen hebben meestal wat meer kijk op zaken als we het over 'mooi' hebben.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik neem aan dat je doelt op de producteigenschappen, de productnaam en de gevarensymbolen? Buiten informatief is het zoals Erwin zegt simpelweg ontwerp. Sommige zullen het schreeuwerig vinden, anderen mooi! Uiteindelijk zegt de fabrikant veel over de kwaliteit van de hengel. De ene fabrikant vind het alleem belangrijker om zijn stempel net wat dikker op een hengel te drukken als een ander.
Ps. Gereformeerde moet denk gerenommeerde zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Moest inderdaad gerenomeerde zijn.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.