15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
Me schoonouders hebben een aquarium met goudvissen en 1 vis ze zwemblaas is niet goed, Hierdoor drijft hij heel de tijd op ze rug best zielig om te zien het kost hem heel veel moeite om weer recht te komen en dan drijft die gelijk weer terug op ze rug zou je dat zelf kunnen doorprikken of gewoon ff naar de dierenarts gaan?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Goudvis? Naar de dierenarts? Doorspoelen en een nieuwe kopen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-4-2013(UTC) Berichten: 64
|
Ontsmetten en doorprikken |
carpangeling....world's most exciting sport |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Goudvis? Naar de dierenarts? Doorspoelen en een nieuwe kopen. d d d |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Goudvis? Naar de dierenarts? Doorspoelen en een nieuwe kopen. inderdaad hier kosten ze een 1 euro |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik snap bovenstaande reactie. Maar uit het bericht is duidelijk dat de vraagsteller bereidt is om verder te gaan in de zorg dan jullie. Wellicht netjes om dat te respecteren.
Je kunt altijd contact opnemen met een koidokter Robin, dan hoor je vanzelf wat de mogelijkheden zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
maar als je die door prikt dan zakt de vis toch naar de bodem...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik denk ook dat het doorprikken van een zwemblaas een averechts effect zal hebben. De oplossing die hierboven wordt geboden is een goede!
Mijn schoonvader heeft ooit eens een vis tussen twee bierflesjes ingeklemd in het water en zo een tijdje laten staan (geen grapje). Die heeft het nog aardig lang volgehouden haha.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.