logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#1 Gepost : woensdag 27 maart 2013 21:23:16(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Na ruim een half jaar niet meer gevist te hebben heb ik m'n hengelmateriaal eens opgeruimd.
Hierbij kwam ik allerlei materiaal tegen dat ik eigenlijk niet meer gebruik, maar dat toch nog in zeer goede staat is.
Aangezien ik nu wel wat geld kan gebruiken om te sparen voor een nieuwe DSLR camera, bied ik het te koop aan.

Prijs is vermeld, of doe een degelijk bod. Foto's staan klaar om doorgestuurd te worden indien interesse.
Op te halen in Halle (brussel)of mits afspraak Delft, of te verzenden (verzendkosten voor de koper)

Arca rodpod: 50 euro
Een zeer stevige rodpod voor 4 hengels. Ik heb de rodpod wel zo aangepast dat er momenteel maar 3 hengels op passen, maar alle onderdelen zitten er nog bij. De rodpod staat zeer stabiel, heb nog geen ondergrond gevonden waar die niet stabiel op kan staan.

Geologic Carp Starter 12ft 3lb hengel: 15 euro
Ook in zeer goede staat.

Geologic Big runner 12ft 3lb hengel: 15 euro
Is zeer goede staat, alleen komt er een klein beetje lak los aan de windingen.

Geologic Big runner molen: 15 euro
Freespool molen, altijd goed onderhouden (eens per jaar uitgekuist en gesmeert), inklapbare slinger.

Geologic Big runner set (hengel + molen): 25 euro

JRC Six Pack Box Wallet: 10 euro
klik voor meer info, verkeerd in nieuwstaat.

Bewaarzak: 10 euro
bewaarzak van 100cm x 100cm, degelijke stof, rits is beveiligd met een gesp.

Foudraal: 5 euro
Degelijke foudraal voor max 3 hengels+molens en 3 hengels, netsteel of andere. Aan de buitenkant zijn 2 langwerpige compartimenten te vinden en 1 breder, ondiep compartiment.

Paraplu: 5 euro
diameter: 180cm, kan tov de steel in een hoek van 45° worden gezet, en steel is uitschuifbaar.

X2 neopreen handschoenen: 5 euro
niet gebruikt, zoals te zien is op de foto. 3 Vingertoppen kunnen naar achter geplooid worden en worden daar door klittenband op hun plaats gehouden.

Arca spinhengel 6delig, 2.70cm : 10 euro
was deel van een set, maar de molen ben ik kwijtgeraakt. zit ook in een box met wat kunstaas.

Zeehengel 2,70m, 3 delig: 5 euro
gebruikte ik voornamelijk als goedkope spodhengel, inclusief molen, reservespoel en opbergtas.

Banksticks en swingers: doe een bod.


Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.