10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
hallo , weet iemand welke ingredienten een meerwaarde ( honger opwekken , lokken ) kunnen geven in een bol , ik start met een gekochte basis mix en bedoeling in een fruitboilie te maken ... alvast bedankt
Kristof
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Gemalen kattenbrokken of gemalen pindas |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Gemalen spruitjes. Als grap bedoeld of kan je er echt goed mee vangen? |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Henk Haarlem schreef:Gemalen spruitjes. Als grap bedoeld of kan je er echt goed mee vangen? Hahahahahahahaha wat denk je zelf Daniel? Dit is een onderdeel van het vissen waar veel mensen de fout ingaan en zichzelf verliezen. De een denk het gevonden te hebben in bv spruitjes, de ander probeert weer een goed aas te verkloten door er bier of suiker bij te flikkeren. Of aan een goede bol zoveel bij te voegen tot er geen bol meer van gedraaid kan worden. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 maart 2013 08:26:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
mijn bedoeling is gewoon een paar zaken toevoegen nie teveel , betaïne en robin red en lijnzaad of negerzaad ne fruitvlavor zou dat genoeg zjn of heeft iemand betere ideeen ?????? hoor het graag , alvast bedankt
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Wat wil je met lijnzaad en negerzaad dan?
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
gewoon voor het vezelgehalte , nogmaals alles lees ik hier op het forum/net heb er absoluut geen ervaring mee daarom ben ik dit onderwerp gestart voor vooral veel info te winnen ! alvast bedankt
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Boven aan deze pagina staat ZOEKEN.Tik daar eens "boilie ingredienten" in mischien dat je dan al een heel eind verder komt |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-3-2013(UTC) Berichten: 1
|
lijnzaad goed maar niet te veel bevorderd de spijsvertering 20g a 25g per 500g mix is voldoende negerzaad goed om de bolie beter te laten uitlekken 25g per 500gr robin red zeker goed 5% is voldoende lammeren opfokmelk zeer goed in een zoete mix
|
|
|
|
|
insomnia schreef:gewoon voor het vezelgehalte , nogmaals alles lees ik hier op het forum/net heb er absoluut geen ervaring mee daarom ben ik dit onderwerp gestart voor vooral veel info te winnen ! alvast bedankt Hier heel veel info. http://www.vispret.nl/in...id=56:voer&Itemid=65 |
|
|
|
|
Robin red mix, maar probeer ook te combineren zoals Sweet honey - Scopex enz. |
|
|
|
|
|
bedankt allemaal voor de reacties zat ZEER nuttige info tussen ....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
sommige vrouwen zijn naar verluidt gek op negerzaad..... d geintje natuurlijk. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ej de klerk schreef:sommige vrouwen zijn naar verluidt gek op negerzaad..... d geintje natuurlijk. Echt een klerk opmerking d |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
ej de klerk schreef:sommige vrouwen zijn naar verluidt gek op negerzaad..... d geintje natuurlijk. hahahahaahhaha geniaal |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
De Betaine zoals David zei vind ik wel wat om toe te voegen.
Misschien is iets dergelijks als boterzuur (Nbutric) ook een goede toevoeging? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.