5 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 40
|
heb vandaag wel iets raars meegemaakt. ben ontslagen door de crisis op mijn huidige werk sinds deze week en mijn baas organiseerd een "afscheidsfeestje" in de lokale kroeg. allemaal goed en wel,netjes van hem, efjes wat pinte drinke op zijn kosten. komt hij ineens af met een envelopje. stak een cadeaubon in van de lokale hengelsportwinkel van 200 euro, cadeautje van de collega's en hemzelf... nunog beslissen wat ik ga halen of bestellen...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
dat is zeker raar, maar wel leuk van je collega om geld bij elkaar teleggen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat balen joh!!! Maar wat een gave collega's en wat kennen ze je goed Zulke leuke cadeaus krijg je niet vaak! Haal er wat leuks voor.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
ik wil ook zon collega's .. wel jammer van het ontslag |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik hoop wel voor je dat je met een goede regeling het bedrijf mag verlaten, de bon voor de plaatselijke hengelsportwinkel gaat je rekeningen helaas niet betalen.
Het is wel een erg leuk gebaar van je collega's dat ze met je meeleven.. en je dit gunnen. €200,- aan bonnen is nooit mis.
Ik hoop voor je dat je snel weer een nieuwe baan vind zodat je in ieder geval uit die zorgen bent. Misschien kunnen forumleden bij jou uit de omgeving hun oren open houden. Een netwerk is wat je nodig hebt in deze tijd om snel weer een nieuwe baan te vinden.. Ik weet niet wat je deed bij je oude baas? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
geen nood, begin zaterdag (morege) al terug te werken ergens anders. iemand ervaringen met de rib brolly van jrc?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd michiel dat is goed nieuws. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
dat is goed nieuws gozer. Dat wordt hengels mee naar je werk |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi Michiel dat is goed nieuws,veel succes in je nieuwe baan.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat is erg fijn voor je! Gefeliciteerd!
Hopelijk heb je weer goede vooruitzichten bij je nieuwe baas! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
ej de klerk schreef:dat is goed nieuws gozer. Dat wordt hengels mee naar je werk yep,na men werk nachtje maken op de stek als ik dag erop vrij ben, ideaal. allen jammer dat ik op het syndicaatwater niet mag vissen de sibelcoput herbergt een mooi bestand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Klinkt lekker! Koop er mooie spullen van |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-1-2013(UTC) Berichten: 57
|
Jammer van het ontslag... Gelukkig zit er wel een leuke keerzijde aan. Geniet ervan en koop er wat moois van! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! M Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 maart 2013 12:28:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
proficiat met je nieuwe job kerel, helemaal top. En wat een geweldige locatie. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
jammer van je job maar je moet toch wel geliefd zijn bij je collegas . veel geluk met je nieuwe job
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.