CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
energy box bivvy powerpack??
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
|
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
|
zijn hier wel erg zuinig met advies |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
d d Koop een hulp start Gaan nog langer meer |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
vandaag 1 besteld ben benieuwd!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ziet er goed uit man! Hoe duur? |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooi ding! Ook handig te vervoeren zo met dat handvat. Laat ons weten of hij bevalt.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Het is een mooi apparaat, mis alleen of deze waterdicht is en hoeveel mah heeft? aangezien erbij staat dat deze 5 a 6 keer je mobiele telefoon oplaadt. Dan vind ik hem niet bijzonder krachtig en kan men zelf beter gaan knutselen om een krachtiger apparaat in elkaar te zetten. Zelf heb ik een power box gekocht van Mr Handsfree deze is 10.500 mah en kan mijn mobieltje hier 6 keer mee opladen en is ultra compact. Het grote voordeel van de powerbox en een zelf gemaakte is dat men er een omvormer op kan aansluiten. Ben wel benieuwd naar je bevindingen b
|
|
|
|
|
Zo heb hem in huis mannen en moet zeggen boven mijn verwachting ziet er echt super netjes uit en super compact mooie stopcontact lader heb gelijk gevraagd ivb met waterdichtheid hij is spatwaterdicht maar bedoelt voor in de tent uiteraard hij had er wel een 30 tal klaar staan dus voor de mensen die hem besteld hebben een geen zorgen een goede aankoop een mooie gadget ps voor de mensen die intresse hebben de normale is 7, 2 ah de xl 14, 4 ah heb er geder geen verstand van maar weten jullie miss wel |
|
|
|
|
Zo de eerste echte test gehad 2 nachten gebruikt voor verlichting en een film of 10 gekeken op mn tablet nog niet leeg tevens shock proef al laten kleteren natuurlijk |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
energy box bivvy powerpack??
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.