CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een tijdje geleden hadden we een actie lopen waarmee je een naam kon verzinnen voor een nieuwe voerboot. De naam die het is geworden is DreamCatcher ( Klik hier voor het artikel) Nou zijn er aardig wat inzendingen ontvangen en ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen. Mijn inzending was: "hydra" Het betekent namelijk waterslang. Een waterslang, is snel, wendbaar en stil. Ook heeft het iets agressiefs, wat voor een stoere boot goed is. Het woord hydra heeft veel meer water gerelateerde betekenissen. Zo is dit het mannelijke geslacht van een zoetwater poliep, is het een eiland in de Egeische zee, is het het eerste schip met een brandstof cel. Het is ook een Nederlands duikvaartuig. Kortom.....veel met water Wat waren jullie namen? M.v.g. Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 mei 2010 14:17:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
nou mijn naam voor de voerboot was the wet dream! was niet zo bezig met wat de naam zou betekenen zoals jij Erwin, maar meer met een leuk klinkende naam.... Jouw naam van Hydra klinkt heel erg goed |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind de Wet Dream wel grappig! Kunnen veel mannen om lachen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dat dacht ik dus ook vooral als je een voerboot hebt met alles er op aan zoals: 1) fishfinder 2) gps 3) onderwatercamera 4) Digitale accu indicator 5) Zonnepaneel 6) Verstraler
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
de mijne was meteor, gewoon een ingeving maar dream cather vind ik wel heel goedkoop, of gewoon jatwerk. zal wel een vriendje van zijn die de boot moet winnen... en wedden dat het zo gaat in dat wereldje..:-" Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 mei 2010 23:02:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Mijn inzending was Poseidon, naar de Griekse god van het water.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.