CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Short Carp Movie 1 - Winter-sfeerimpressie
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
Hallo, De paar sessies die ik deze winter heb gevist heb ik helaas geblankt. Toch heb ik flink wat beeldmateriaal gemaakt en dat is natuurlijk zonde om te laten liggen omdat er geen vis is gevangen. De uitdaging was dus om een "Short Carp Movie" te maken die wel de moeite waard is om te bekijken ondanks dat er geen vis is gevangen. Ik noem het maar een sfeerimpressie van het karpervissen in de winter. Blanken in de winter is natuurlijk ook geen uitzondering! Ik hoop dat ik je toch mee kan nemen in de sfeerbeelden in dit filmpje! Als je op de hoogte gehouden wilt worden of andere videos van mij wilt bekijken kan je je op mij abonneren!
Veel kijkplezier! Gr, Rick
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Mooi gedaan man
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ziet er goed uit b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Ziet er goed uit!! Alleen jammer voor je van die blanks. |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
|
Bedankt allen! @L.hattke, tsja dat hoort erbij in de winter he! Vaak moet je in de winter flink wat sessies maken (als je de vis niet kan vinden) om ze op te zoeken. Helaas is dat deze winter niet gelukt... Ach volgend winter weer een kans! Nu maar eens van het aankomende voorjaar genieten, alhoewel het weer er nog niet echt geweldig uit ziet ofzo... Gr, Rick
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 70
|
Heel vet filmpje man. bedankt voor het delen. |
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
mooi filmpje .
je tent is dat de brolly van fox ? kwou de nieuwe versie ervan kopen de fox brolly system , ben jij er tevreden van ?.
Mvg Ronny
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tof filmpje!! Je kan goed zien dat je er gevoel voor hebt en lekker veel uitprobeert! Zit lekkere epische muziek onder, veel spannende en afwisselende shots, het geheel is lekker snel! Ga zo door Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 maart 2013 15:18:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi filmpje en mooi materiaal !
|
|
|
|
|
Bedankt weer allemaal!
@ king: Dat is idd de fox supa brolly, op de beurs gehaald. Ik koop er misschien nog de overwrap bij maar weet ik nog niet zeker. Heb deze winter gewoon onder de brolly gelegen en met een goede kwalitatieve slaapzak is dat geen probleem.
Verder denk ik wel dat de overwrap warmer zal zijn als de system omdat een overwrap een dubbeldoeks effect creeeerd.
Verder kan ik zeggen dat het een topding is, ruimte heb je zeker, hij kan super laag staan en de flappen aan de zijkant zorgen er echt goed voor dat er weinig wind in de brolly blaast.
gr, Rick
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
rickalrounder schreef:Bedankt weer allemaal!
@ king: Dat is idd de fox supa brolly, op de beurs gehaald. Ik koop er misschien nog de overwrap bij maar weet ik nog niet zeker. Heb deze winter gewoon onder de brolly gelegen en met een goede kwalitatieve slaapzak is dat geen probleem.
Verder denk ik wel dat de overwrap warmer zal zijn als de system omdat een overwrap een dubbeldoeks effect creeeerd.
Verder kan ik zeggen dat het een topding is, ruimte heb je zeker, hij kan super laag staan en de flappen aan de zijkant zorgen er echt goed voor dat er weinig wind in de brolly blaast.
gr, Rick hey Rick, thanks voor de info ik ga er ook eentje aanschaffen grtjs ronny
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 69
|
zeer leuke film! vooral blijven filmen!
|
|
|
|
|
Oke succes king!
en Coningx dat doe ik zeker!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Short Carp Movie 1 - Winter-sfeerimpressie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.