logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ibanmaes  
#1 Gepost : maandag 4 maart 2013 21:07:54(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

Binnen een paar weken zou ik eens een sessie willen gaan vissen op de oude durme in hamme maar heb nog geen ervaring op dat water en op internet vindt ik ook niet zo veel informatie dus misschien weten sommige van jullie nuttige tips of hebben jullie er al vissen gevangen -Blij ? Alle tips zijn welkom!!
MvG. iban Breede lach
Sponsor
Avenger012  
#2 Gepost : maandag 4 maart 2013 22:36:30(UTC)
Avenger012

5 ponder

Hier vindt je wat informatie.
Hopelijk heb je er wat aan
http://www.abc-sportviss...oude%20durme%20hamme.htm
ibanmaes  
#3 Gepost : maandag 4 maart 2013 23:09:11(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

heb ik al eens gezien maar toch bedankt !
bart gelan  
#4 Gepost : maandag 4 maart 2013 23:28:41(UTC)
bart gelan

10 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
heb er ng niet gevist maar weet wel een aar dingen over het water..
sinds kort mag je niet meer aan de overkant vissen "den akker" dus.
de stek aan het restaurant is één van de drukste stekken.
het is er nergens heel diep, juist in de bocht links van het restaurant zou het wat dieper zijn.
het is geen gemakkelijk water maar ook niet echt moeilijk denk ik, er zwemmen enkele mooie vissen rond!
life isn't epic..
but you can always try to make it epic!
ibanmaes  
#5 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 16:40:13(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

a oke bedankt maar kun je ook op andere plaatsen vissen buiten bij het restaurant ? want een water heeft altijd 2 kanten 1 is den akker dat mag dus al niet en de oude durme is groot dus vraag ik me af of je ook op de zelfde oever meer visstekken hebt?
mvg
bart gelan  
#6 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 23:11:56(UTC)
bart gelan

10 ponder

die zijn er met overschot ja!
en ik geloof dat je ook niet niet mag vissen achter het bos waar de volkstuintjes voor liggen, maar dit ben ik niet zeker!
life isn't epic..
ibanmaes  
#7 Gepost : woensdag 6 maart 2013 08:40:53(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

ok,kga er binne een weekje al eens gaan kijken dan zal ik een goeie stek uitzoeken.
mvg
big carp  
#8 Gepost : donderdag 7 maart 2013 17:52:20(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
ik vis er en paar jaar en het verslechtert er me de jaaren . je mag er niet nacht vissen .
en goede steken uit zoeken brengt nie veel op iedereen zit overal en er wor op iedere stek gevoer door gasten van speedcarp .
de eenige kant waar gevist kan worden is langst het fietspat voral heel fun in de zomer als er 300 fietser voorbij rijden :(
het is nie diep en meter of 2. diepste is idd aan de molen daar is het 3.50m diep en zoals al gezegt is aan de aker(of de wei) kan niet meer gevist worden
er zijn 2 paai stukken de 2koppen van het waater zijn paaiplekken mag niet gevist worden .
en groote bivvy kan je der ook nie kwijt of ze zit in de gracht aangezien je da fietspat moet vrij houden
en 2maand sluiting met de paai
ik ga er nog maar af en toe gaan vissen heb en nieuw waater gevonden dat intresanter is

het heeft al veel van zijn scubben verlooren ze vroeger was het echt en top waater
maar door poolen en andere vissers die er elke regel aan hun laars lappen is het er nie beeter op geworden
de goede moeten het me de slechte bekoopen e
ibanmaes  
#9 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 12:30:32(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

big carp schreef:
ik vis er en paar jaar en het verslechtert er me de jaaren . je mag er niet nacht vissen .
en goede steken uit zoeken brengt nie veel op iedereen zit overal en er wor op iedere stek gevoer door gasten van speedcarp .
de eenige kant waar gevist kan worden is langst het fietspat voral heel fun in de zomer als er 300 fietser voorbij rijden :(
het is nie diep en meter of 2. diepste is idd aan de molen daar is het 3.50m diep en zoals al gezegt is aan de aker(of de wei) kan niet meer gevist worden
er zijn 2 paai stukken de 2koppen van het waater zijn paaiplekken mag niet gevist worden .
en groote bivvy kan je der ook nie kwijt of ze zit in de gracht aangezien je da fietspat moet vrij houden
en 2maand sluiting met de paai
ik ga er nog maar af en toe gaan vissen heb en nieuw waater gevonden dat intresanter is

het heeft al veel van zijn scubben verlooren ze vroeger was het echt en top waater
maar door poolen en andere vissers die er elke regel aan hun laars lappen is het er nie beeter op geworden
de goede moeten het me de slechte bekoopen e

oei das wa minder... en kzen ook mr ng nen beginnende karpervisser dus zal daar weinig aanbeten krijgen dan ..
damn das spijtig want zoek eigenlijk eens een goed water is had 1 maar daar moogt ge nimeer all1 vissen onder de 16.. weet u mss nog een goede put zijn in de regio temse-hamme ? mvg en alvast bedankt!
big carp  
#10 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 17:15:03(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
googel earth is en goede optie Blij en in hamme de gespoelde put maar ook aleen overdag .
in het hengel blat staat de nieuwe wetgeving in waar er wel en niet nachtvisen is toegestaan maar vooral op kanaalen met en verguning van 50euro!
het best is en preve put daar is nachtvissen meestal wel toegestaan
voor de rest is het triestig gesteld in belgie mat het nachtvissen meede waargemaakt door de stroopers en die groene !
en al eens gezocht richting bornem puurs ?
ibanmaes  
#11 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 20:43:36(UTC)
ibanmaes

Nieuwe uitzetting

big carp schreef:
googel earth is en goede optie Blij en in hamme de gespoelde put maar ook aleen overdag .
in het hengel blat staat de nieuwe wetgeving in waar er wel en niet nachtvisen is toegestaan maar vooral op kanaalen met en verguning van 50euro!
het best is en preve put daar is nachtvissen meestal wel toegestaan
voor de rest is het triestig gesteld in belgie mat het nachtvissen meede waargemaakt door de stroopers en die groene !
en al eens gezocht richting bornem puurs ?

ja de gespoelde put in hamme maar daar zit in de zomer soms 40 man en bornem-puurs breven maar die is overbevist .. lastig de juiste put vinden hé..
whizzard  
#12 Gepost : maandag 8 april 2013 21:42:58(UTC)
whizzard

Nieuwe uitzetting

heb er dit weekend veerste sessie gedaan van het seizoen, resultaat blanke sessie.
Zoals hier boven idd, vroeger topwater, en nu echt gewoon naar de knoppen.
Mss eens op de pilleputten proberen, daar kun je nog plezier hebben als beginnende karpervisser.
is op de baan naar dendermonde, op de linkerkant.
Nu ook al stadswater geworden en ook maar langs ene kant te bevissen.
bart gelan  
#13 Gepost : maandag 8 april 2013 23:44:34(UTC)
bart gelan

10 ponder

misschien is het bospark in lokeren een optie?
als het loopt en je bent juist bezig kan je op een dag wel 25 beten krijgen!
is 20eu voor een jaar, je mag in de gesloten tijd vissen, niet nahtvissen en i de vergunning zit ook nog een ander water in lokeren dat moeilijker is maar wel dikkere vissen bevat!
life isn't epic..
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.