logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
GinoLeiden  
#1 Gepost : dinsdag 26 februari 2013 02:14:31(UTC)
GinoLeiden

Nieuwe uitzetting

Hallo, ik ben Gino en ik zoek een Rod Pod. Ik zit nu denk een weekje of 2 vast te zoeken naar een betaalbare Rod Pod en aangezien ik niet kan werken aangezien ik heel erg veel met school bezig ben kan ik ook geen dure betalen. Jullie begrijpen vast wel wat ik ongeveer zou willen betalen. Rond de €70 euro zou ik willen betalen. Ik heb al wat mooie gezien op het internet maar die zijn allemaal zo ver en marktplaats vertrouw ik eerlijk gezegd niet zo. Hoop dat ik hier wat vind!Like
Sponsor
ajl  
#2 Gepost : dinsdag 26 februari 2013 07:46:29(UTC)
ajl

5 ponder

heb nog wel een fox horizon pod met verlengstukjes is maar 1 x gebruikt voor 80 euro
ronald kingma  
#3 Gepost : dinsdag 26 februari 2013 10:05:07(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik zeg doen Gino, goed podje voor een leuke prijs op deze manier, met verlengstukjes. Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
GinoLeiden  
#4 Gepost : woensdag 27 februari 2013 11:04:11(UTC)
GinoLeiden

Nieuwe uitzetting

Ja is wel een mooi ding maar ik heb de tijd en zoek eigenlijk naar iets speciaals. Iets wat echt opvald langs de waterkant. Ik ben al een tijdje verliefd op de Carpo rodpod. Ik zie dat je uit Hengelo komt en dat is eigenlijk ewen beetje ver voor mij. :(

Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 februari 2013 11:04:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#5 Gepost : woensdag 27 februari 2013 13:16:40(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
opsturen = €6,75 en welke carpo bedoel je? Heb hier nog 1 staan, zo'n blauwe van Amiaud

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
GinoLeiden  
#6 Gepost : vrijdag 1 maart 2013 01:47:58(UTC)
GinoLeiden

Nieuwe uitzetting

Ja maar wil je die Carpo wel kwijt zoja zou je dan een paar foto'tjes willen plaatsen. P.S. is verzenden met zo een groot pakket ook maar €6.75 dan? Aangezien het gewicht en grootte?Huhh...
Kris Hoekstra  
#7 Gepost : vrijdag 1 maart 2013 20:30:38(UTC)
Kris Hoekstra

5 ponder

Ik heb een paar jaar geleden een X2 Alcatraz RVS rodpod gekocht. Prima stevig ding (wel zwaar) deze was nieuw 100 euro. Heb ze op MP al voorbij zien komen tussen de 45 en 75 euro.

Eigenlijk gebruik ik hem zelden, maar verkopen vind ik ook weer niks omdat er een dag komt dat ik hem wel nodig heb Breede lach

Kris.
Frans Klomp  
#8 Gepost : maandag 11 maart 2013 09:57:44(UTC)
Frans Klomp

5 ponder

Je bent lid sinds:: 12-3-2012(UTC)

Ik zoek nog wel 3 hand gebouwde hengels. Deze moeten uniek zijn, waardoor die goed opvalt aan de waterkant. Ik heb een budget van 300 euro.

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, gaat niet lukken.

Spaar door of neem genoegen met de aangeboden fox pod.
L.hattke  
#9 Gepost : maandag 11 maart 2013 10:13:52(UTC)
L.hattke

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
fox stalker pod is ook wel een mooie pod voor weinig geld. En waarom wil je iets opvallends hebben als ik vragen mag ?
it's not just fishing........it's a way of LIfe...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.