CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Het zelf opkweken van (spiegel)karper
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ik heb het artikkel gelezen van ´Het zelf opkweken van (spiegel)karper´ nou heb ik laasts een aquarium gekocht en was mijn vraag weet iemand van jullie waar ik karpertjes van 1 a 3 cm kan kopen.
hoop dat iemand mij kan helpen |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Pop,
spiegelkarpertjes worden soms particulier verkocht of in viskwekerijen als die in valkenswaard. Voor een paar kleine spiegels zal men echt niet veel moeite gaan doen daar.
Zorg dat je goed bent ingelezen over aquariums en filtering etc. Is zeer belangrijk en kan het verschil zijn tussen een leuk project of een kleine begraafplaats.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
over aquariums en filtering en alles ben ik goed in gelezen en heb ik genoeg geinformeerd. ik heb al wel vaker een aquarium gehad maar heb nou een grotere. en leek me leuk om zelf kleine karpertjes te nemen en dan als ze groter zijn in de vijver rond te laten zwemmmen. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
nu dit weekend naar de hengelbeurs in mechelen gaan de carpsquare op beurzen haal ze daar ook heb er 3
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Bij visboerderij aqua vita heb ik ze ook al gekocht |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-3-2013(UTC) Berichten: 10
|
Ik zie dat je uit scheemda komt?, dat is mooi in de buurt. Na de paai heb ik wel weer jonkies, vorig jaar ook al gehad. Als je dan nog niks hebt weet je waar je ze kan vinden.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zelf aan de gang tijdens de paai! persoonlijk vind ik dat zelf veel leuker als kant en klare vis kopen want die hoef je alleen nog te voeren dus zelf tijdens de paai eitjes zoeken |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-12-2012(UTC) Berichten: 36
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dieter schreef:nu dit weekend naar de hengelbeurs in mechelen gaan de carpsquare op beurzen haal ze daar ook heb er 3 Bij welke stand te verkrijgen? Van welke kweker/ras? mvg, Tom
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
heb hoort van mijn maat dat degen van in zwolle er ook zouden zijn
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Het zelf opkweken van (spiegel)karper
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.