CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vandaag wat foto's gemaakt van water voor dit jaar.
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vandaag met het vrouwtje een wandeling om een water gemaakt waar ik dit jaar ga proberen mijn pr te gaan verbreken. Er ligt wel veel aan takken en bomen in het water maar het is kraak helder. ook heb ik een schematekening van de dieptes gekregen dus dat is extra handig. Nu nog wat meer gaan observeren en kijken waar de vis blij van word en op welke plekken. Ik heb zelf al wat leuke stekken kunnen zien waar het naar mijn gevoel goed lukken gaat. Een ander water is helaas niet meer bereikbaar omdat alles afgesloten is door de eigenaar van het land er omheen. Toch maar eens kijken of ik de eigenaar kan achterhalen en misschien met hem om de tafel kan zitten om over zijn land te mogen. Bewerkt door de gebruiker zondag 17 februari 2013 17:31:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
|
Sorry voor de aso grote foto's. Ik had de cam nog erg groot staan |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ziet er erg aantrekkelijk uit zeg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
badboy70 schreef: Sorry voor de aso grote foto's. Ik had de cam nog erg groot staan Zo moeilijk is het niet. Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Leuk water! Het is wel maximaal obstakelvissen bij al die stekken op dat water. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Veel obstakels daar ja, maar als het goed is gaan ze in het voorjaar opruiming houden en wat nieuwe stekken aanleggen. Schijnen wel leuke vissen te zitten!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Heb je al enig idee hoe je aanpak gaat zijn voor dit water?
Dan doel ik vooral op het vissen bij obstakels |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Ik heb een kaartje met alles dieptes en open plekken. Ik zou het liefst bij de bomen langs de kant vissen maar heb gehoord dat het alleen met gevlochten lijn te doen is. Nu hou ik niet zo van gevlochten lijn gewoon omdat je de vis naar mijn idee te snel beschadigd. Het word dus gewoon met 30/100 langs de kant en een loodsysteem wat los gaat bij lijnbreuk. Verder niet te veel voeren en alleen met een pva-worstje. Ben alleen nog aant denken over het aas omdat het zeer helder water is en ik dat niet gewend ben.
Zodra ik zie dat er begonnen word met de schoonmaak aldaar, zal ik mij zeker even aanmelden om te helpen. Nu maar hopen op een paar mooie vangsten!!! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vandaag wat foto's gemaakt van water voor dit jaar.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.