15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heeft iemand hier meer informatie over? Of ervaring want vind er maar bitter weinig van op het internet Zit al even te kijken voor een andere rodpod en deze ziet er wel goed uit en is compact om mee te nemen. hier enkele foto's
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
ziet er wel mooi uit , ik denk dat je van nash geen slechte producten mag verwachten , alles wat ik er van gekocht heb is allemaal mooi en intact ook bij grootgebruik |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
het is een mooie rodpod maar hij lijkt me niet echt stevig maar kan ook aan mijn liggen zelf heb ik een rodpod van prologic , de lux deze vind zelf voor mijn visserij snel op te zetten en deze staat stevig ligt er ook wel aan wat jij vind |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vond het ook een hele mooie rodpod maar vond er maar weinig in formatie van. wat ook nog handig er aan is dat je hem makkelijk in je carryall kan leggen. heb op het moment de spro trooperpod maar deze heeft toch zijn beste tijd gehad (bijna een jaar oud) daarmee dat ik stil aan naar wat anders aan het kijken ben
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik he deze van nash en is echt super vind ik en zit een mooie tas bij en past ook mekelijk in de tas Nash 4 Play X-Lite 3 Rod Adjustable Pod
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.