15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Beste Karpervissers,
In het voorjaar ben ik van plan om een weekendje weg te gaan naar een vakantie park. Maar ik wil een park uitzoeken waar ik ook goed kan vissen.
Laatst heb ik al eens gekeken naar de Beekse Bergen en dat is best interessant. Maar al snel erg duur als je een beetje een compleet huisje wil.
Wat ik wil vragen is weet iemand een leuk vakantie park waar je ook meteen een fatsoenlijke karper kunt vangen?
Groetjes Jordy |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
je kan kijken bij het weddermeer ligt boven in het land er doen daar wel veel mensen vissen en er zullen daar ook wel karper's zitten met kapotte bekken door mensen die niet fatsoenlijk met karpers om kunnen gaan kijk er maar eens naar |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Beste jeffrey,
Het weddermeer lijkt me idd een best aantrekkelijk park! Maar je hoort ontzettend veel wisselende verhalen hierover. Veel mensen zeggen dat het niks is. Ik woon hier ook een heel eind van daan dus kan er niet zomaar even gaan kijken helaas.
Misschien andere nog tips? |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-2-2013(UTC) Berichten: 40 Bedankjes: 2 keer
|
|
Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
centerparcs Huttenheugte in Dalen. ( in de buurt van Emmen ) daar heb je een prachtig meer van ongeveer 45 hectare vol met spiegeltjes en een deel oud bestand. er zwemt zoveel vis dat je er prachtig kunt vangen. ik was er ruim een jaar geleden een weekendje in oktober. ving toen op een dag rond de 10 vissen. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Centerparks eemhof heb goed gevangen Schubs en spiegels tot 15 kilo |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Hutten heugte... b |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties! Hier heb ik zeker wat aan!
Nu even uitpluizen wat het interessantste is!
Als er nog mensen zijn die tips hebben altijd welkom!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
13 Mei een midweekje naar de Huttenheugte met het gezin. Huisje aan het water genomen. Is kijken of ik in de avonduren wat kan vangen daar. Ben benieuwd of er nog mooie vis te vangen is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
wij zijn al 3 jaar acher naar camping zennewijnen geweest, die hebben ook een vijver met karper. er (zat) aardig veeel karper. zo'n drie jaar geleden vingen we er met ze 2e 10 karpers in ongv. 6 uur tijd gevangen. maar het laatste jaar zijn er veel karpers dood gegaan door vissers met slecht materiaal, geen onthaakmat, geen goed bereide tijgernoten etc. er zijn er in dat meer toen 30 karpers dood gegaan, daarom had de baas het erover de vijver te stoppen. maar je kan het best proberen. we vingen tot 16 pond, niet heel zwaar maar wel erg sterk.
het is een relatief goedkoop huisjes park , alleen kan je niet vanuit je huisje vissen :(
ik zou eens op hun site kijken
succes, Wietse |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-5-2013(UTC) Berichten: 2
|
jeroen v oenen schreef:13 Mei een midweekje naar de Huttenheugte met het gezin. Huisje aan het water genomen. Is kijken of ik in de avonduren wat kan vangen daar. Ben benieuwd of er nog mooie vis te vangen is. Toevallig ook aan het zoeken geweest naar een vakantiehuisje aan het water. Hoe is het geweest daar als ik vragen mag?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-7-2011(UTC) Berichten: 18
|
Huttenheugte is heel veel klein spul. De spiegels zwemmen er pas een paar jaar en ze groeien niet echt hard. Ik heb er vorig jaar gezeten en had er een hoop gevangen in een weekend. Ik heb de vissen niet eens gewogen aangezien ze niet boven de 5a6 kilo uitkwamen.
grt
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-8-2013(UTC) Berichten: 20
|
@Jeroen: Hoe waren de vangsten in Huttenheugte? In welk huisnummer verbleef je? of als andere mensen de enige weet hebben van de vangsten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
zoek is op internet, dan kan je al een heleboel vinden als je zoekt op vakantie park met water of iets dergelijks
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
weddermeer in Groningen wat je zelf al zei De Beekse Bergen naar mijn mening vind ik Beekse Bergen wel een moeilijk water maar als je met zo,n boot naar een waterspeeltuin gaat,Daar is wel een klein bijna afgezet watertje en daar zag ik nog een snoek van zo,n 70 cm, en ik zag meerdere karpers zwemmen rond zo,n 15 20 pond.......
Dus je hebt veel keuze...... |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.