Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-2-2013(UTC) Berichten: 3
|
Goedendag heeft er iemand ervaring met De indeling van de fox Royale Carryall xl ??
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Jeroenh schreef:Goedendag heeft er iemand ervaring met De indeling van de fox Royale Carryall xl ?? niet groot genoeg dan ? wat wil je er in kwijt ? zijn voor het geld enorm goeie tassen. stevige ritsen , super stevige schouderband. ( wat wil je nog meer ? ) |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Idd goeie tassen heb hem al gekocht Alleen ik weet niet precies wat je voor boxen je In de vakken kan doen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Jeroenh schreef:Idd goeie tassen heb hem al gekocht Alleen ik weet niet precies wat je voor boxen je In de vakken kan doen oh op die manier. kwestie van proberen hé ! veel plezier er mee! ik verkoop ze in de winkel namelijk zelf ook. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Kwestie van proberen als jij ze in de winkel heb Weet je wat het kost wil wel gelijk de goeie Hebben want ik moet ze op internet bestellen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.