CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
vissen op het borgerswold in veendam
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-2-2013(UTC) Berichten: 4
|
mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-11-2011(UTC) Berichten: 4
|
p van der heijden schreef:mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast mooi water je kan de vergunningen of dagpas volgends mij bij hengelsport veendam grijgen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-2-2012(UTC) Berichten: 10
|
voor borgeswold heb je geen aparte vergunning nodig je kan gewoon met je vispas daar vissen, je mag alleen s'nachts onder je oval vissen zonder overwrap enzo.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
3 henegels mag daar ook volgens mij en gewoon met je landelijke visakte. Je hebt geen aparte vergunningen nodig. wel bij de visvijver van de Langeleegte, dit is een pachtwater |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-7-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: Groningen
|
Eerst geschreven door: p van der heijden mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast Ook wij komen er niet uit..is het nu een vijver/plas of een kanalencomplex? Sportvissrij nederland geeft geen duidelijk antwoord, de plaatselijke hengelsportzaak weet het ook niet. Een of twee hengels? Er zit karper maar met 1 hengel heb ik er geen zin in.. Heel veel controle ( lees heel veel ) gewoon niet leuk meer. Wie o wie??
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
je mag er met 3 hengels vissen volgens mij, zie je visakte regio groningen en je mag er 's nachts wel vissen. Echter willen ze niet dat er uitgebreid tenten komen en adviseren ze shelters. shelter met voorstuk zullen ze w.s. niet moeilijk over gaan doen want wij hebben er ook wel gezeten met tent. echter is het ook wie je treft als controleur, ik heb er namelijk nog nooit controle gehad of gezien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
vissen op het borgerswold in veendam
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.