5 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 17
|
Hallo carpfreaks, ik ben Kris, 25 jaar en kom uit Heemskerk en heb mijzelf ook maar eens aangemeld op het forum. Kijk vaak op carpfeeling voor tips en how to's van het maken van rigs en systemen etc. Ontzettend handig en zeer duidelijk. Omdat ik ploegendienst draai, heb ik veel vrije tijd en vaak is dat doordeweeks. Dit komt mooi uit want in het weekend is het nog lastig een plekje vinden langs de waterkant. En omdat er in het weekend kilo's voer gedumpt worden hoef ik doordeweeks niet veel bij te voeren. Dat scheelt ook lekker in de portomonnee bij mij . Ik vis vaak in de omgeving Heemskerk/Uitgeest/Beverwijk en daar is zat water te vinden. Sinds vorig jaar ben ik ook steeds actiever aan het pennen. Heb hier op het forum een mooie Soul penhengel gekocht en daar wil ik dit jaar veel me op pad gaan. Mijn pr staat op 31 pond maar dat is bijzaak. Ik ben blij me elke karper die ik land en nog vrolijker word ik van een spiegelkarper. Die zwemmen hier maar weinig. Als ik niet aan het vissen ben, rijdt ik op de motor of ben ik bezig met modelbouwen en vriendinlief moet ook wat aandacht zo nu en dan Ik hoop hier nog een hoop tips etc. op te pikken en zelf ook eens een bijdrage toe te voegen aan dit forum. Kris.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hey Kris Welkom hier op CarpFeeling Heel veel plezier hier en dat we nog maar veel van je mogen lezen. M.v.g. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Kris!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Welkom! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Welkom op cf |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-1-2013(UTC) Berichten: 57
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Welkom! b |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Kris op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2013(UTC) Berichten: 29
|
Welkom op Carpfeeling!
Groetjes. |
Vrouwtje '' Schatje?? Kom je straks naar boven?? en was je handen goed schoon! ''Ik'' Ik kom er aan mop ik draai nog een paar kilo bollies en dan kom ik naar boven! Volgende ochtend: Vrouwtje'' Ik dacht dat jij je handen had schoongemaakt?? '' ik'' Dat was ook zo maar het liep ontzettend uit. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.