55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoeveel lbs heb ik ongeveer nodig??? en wat is de prijs ongeveer??? het hoeft echt geen hengel van 200 euro te zijn en een molen van 200 euro ofzo haha gewoon een hengel die het kan werpen wie helpt mij...... Bewerkt door de gebruiker maandag 10 mei 2010 18:13:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ikzelf gebruik een spodhengel van Nash. Is 5 lbs en heeft me toendertijd nog geen 100 Euro gekost. Prima ding alleen volgens mij nergens meer te koop. Na een beetje zoeken kwam ik op de site van Eurotackle een spodrod tegen van Fox. De Warrior Z SpodRod. 5.5 lbs en kost je daar 89,95.
|
|
|
|
|
thanks ga is kijken. at voor molen moet er eigenlijk op? 1 die snel lijn binnenhaald of maakt dat niet uit? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Als molen gebruik ik een van m'n oude Daiwa's. Er zijn natuurlijk molens die een snellere inhaalsnelheid hebben maar wat je in je eerste post al zei, het moet qua prijs niet te gek worden. Deze molens zijn lekker robuust en je kunt er best een eind mee keilen. Inhaalsnelheid is op zich ook prima. Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Arnold schreef:Als molen gebruik ik een van m'n oude Daiwa's. Er zijn natuurlijk molens die een snellere inhaalsnelheid hebben maar wat je in je eerste post al zei, het moet qua prijs niet te gek worden. Deze molens zijn lekker robuust en je kunt er best een eind mee keilen. Inhaalsnelheid is op zich ook prima. welk type daiwa is dat op de foto? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
voor een molen zou ik gewoon ff op marktplaats kijken. hoge inhaalsnelheid en een grote spoel.
Gr. Tim |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
|
De molen op de foto is de Daiwa Emblem X 5000T
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik dezelfde voor het spodden. Alleen de X 5500T. Die hebben een iets hogere inhaal snelheid en spoel. Prima molens voor dit klusje
|
|
|
|
|
TimvanA schreef:voor een molen zou ik gewoon ff op marktplaats kijken. hoge inhaalsnelheid en een grote spoel.
Gr. Tim enig idee voor wat type's ? weet ik waarnaar ik moet zoeken haha Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 mei 2010 00:14:25(UTC)
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
gewoon daiwa's of bigpit intypen en er komen wel wat goede molens tevoorschijn. of het type dat erwin heeft. Gr. Tim Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 mei 2010 09:04:57(UTC)
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Fox Warrior Spod Rod 5.50lb had ik.. maar deze is gesneuveld in de schuur, ga er binnenkort weer 1 aanschaffen en dat gaat denk ik wel weer dezelfde worden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.