15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Hallo mensen Ik ben aan't zoeken naar andere molens. Aangezien ik ook 4 kids heb zoek ik een leuke molen voor niet te veel geld.
Nu kan ik shimano Shimano DL10000RA Baitrunners kopen maar lees goede en slechte dingen.
Zijn er hier mensen met ervaring met deze molens? En wat is jullie ervaring? Heeft iemand misschien een andere tip?
Grtjs Richard |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Ik heb de molens en ik vind het de fijnste molens die Ik ooit gehad heb en echt keei goede kwaliteit ze draaien Keei soepel en er past veel lijn op en ziet er keei mooi uit Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 januari 2013 19:48:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven braskisss heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Baitrunner ST. meest gangbare goedkopere baitrunner van shimano. en toch een degelijke goede molen. verkoopprijs ligt rond de 60 euro per stuk. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Deze zijn het geworden!!! Ik vind ze degelijk aan voelen en hoop er wat kanjers mee te vangen !!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-1-2013(UTC) Berichten: 57
|
Ik heb de 6000 versie, en ik kan er prima mee uit de voeten. Fijne molens, misschien niet het neusje van de zalm maar goed genoeg om een mooie beer mee te drillen, mooie molens! Hopelijk heb je er veel plezier van!
M
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.