15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hey CF leden, Ik heb hier al eens een vraag gesteld over een tent, maar ik ben mijn mening hierover toch aan het herzien. Oorspronkelijk was ik aan het uitkijken naar een 2 pers tent, maar hier kom ik van terug aangezien ik toch vrij veel alleen ga vissen en dan heb ik zo'n grote tent niet nodig. Indien er iemand wilt meegaan moet die maar zelf voor onderdak zorgen hehe ;-). en aangezien ik toch niet al te veel nachtjes doe lijkt het mij beter om voor een brolly + wrap te gaan. Nu ben ik na veel zoekwerk op deze brolly terecht gekomen, maar deze site is ook de enige die ik terugvind die deze brolly verkopen. is dit mss een verouderd model en wordt deze niet meer gemaakt? Ik zou natuurlijk voor de sti 2 rib brolly kunnen gaan, maar de defender heeft toch wel net iets grotere afmetingen wat het mij wss wel mogelijk maakt om de dochter toch af en toe eens mee te nemen voor een kort nachtje. alsook de prijs van de defender brolly + wrap staat mij heel erg aan. Ik heb deze winkel al mail gestuurd en ze hebben nog 1 stuk (brolly en wrap) op stock liggen. maar dan komt de twijfel weer boven, wachten tot de beurs of deze momenteel al gaan halen. Het is voor mij 2u rijden naar deze winkel dus het is niet te zeggen ik ga even over en weer. http://www.hermansmarine...cts/1819-defender_brolly
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kurt, zoals in je vorige topic over de korum hengels, ik zou wachten tot op zwolle en daar alles op 1 stand proberen te kopen tegen een meer dan mooi prijs! groetjes |
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
|
jup zeker en vast. maar ik heb precies zo het gevoel dat dit een model is dat niet meer gemaakt/verkocht wordt (daarom mss zo goedkoop). heb die winkel een mail gestuurd met de vraag van als ik deze dingen (+- 600 euro) bij u koop krijg ik dan korting? Proberen gaat mee zeggen ze hier altijd hehe, en wie weet lukt het wel. hehe
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
defender is een ouder model, er is volgens mij die 2 rib voor in de plaats gekomen.
en de prijs van de brolly is de normale prijs, ik heb die brolly een aantal jaar geleden gehad en toen 110 euro betaald, en voor de wrap 70 of 80 betaald toen
en ik heb nu nog steeds spijt dat ik die brolly verkocht heb |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.