logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
perkepower  
#1 Gepost : vrijdag 18 januari 2013 12:12:06(UTC)
perkepower


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-1-2013(UTC)
Berichten: 2

Hallo allemaal,

Hierbij biedt ik (helaas) mijn karperwebsite aan. Ik ben de website puur uit passie voor karpervissen begonnen, om mensen informatief te informeren over karpervissen.
Helaas heb ik geen tijd meer om de website bij te houden en de laatste dingen af te werken. Er zijn een hoop mogelijkheden met de website. Zo zit er een Adsense module in, waardoor een geld gegenereerd wordt met de website d.m.v. banners. Hoe meer bezoekers = hoe meer geld.

Ik was ook begonnen om alle winkels in Nederland op mijn site te vermelden, maar dit is voor 1/2 deel af denk ik. Ik zie wel in mijn statistieken van Analytics dat ik daarmee de meeste bezoekers genereer! Dus als mensen naar een specifieke winkel zoeken (maak niet uit welke) dan komt mijn website ook naar boven. Zoek bijvoorbeeld op BHC breda, en je ziet dat de website ook op de eerste pagina staat

Mocht iemand de website over willen nemen, dan kom ik graag een avondje langs, of jij bij mij, om alles even door te nemen hoe de backend in zijn werking gaat. Ook leg ik uit hoe je goed gevonden wordt op Google.

Ik heb er veel moeite en tijd in gestoken om de website zo te krijgen. Helaas door het maken van site's voor klanten, samenwonen, en het aanschaffen van een puppy heb ik geen tijd meer voor deze website.


Wat krijg je erbij:

-Adsense
-Analytics
-Avond uitleg over SEO (Google) en het maken van aanpassingen binnen de website
-Uitleg van mijn overige plannen met de site. (wat voor ideeën ik nog had)

100% betrouwbaar, iemand die goede teksten kan schrijven verhoogt op zeker zijn inkomsten!



500,- Euro


http://www.karper-vissen-benodigdheden.nl

Meer informatie kun je altijd mailen, en zal je de nodige uitleg en informatie geven die nog ontbreekt.

Mvg,
Perry

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 januari 2013 14:53:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.