CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Boilies maken, Ook al ben ik 14 Lukt het me wel! Maar zijn er nieuwe tips?
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedemiddag.. Boilies maken lukt me goed, Ik ben nu bezig met de smaken Aardbei, En kattenbrok. Maar hier boek ik maar matige vangsten op. Dus ik ben benieuwd of julie Goede smaken hebben, Ingredienten. Al ben ik 14 lukt de knikker maken wel! b |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Dus je geeft het aas de schuld...... Das een bedenkelijke conclusie. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-1-2013(UTC) Berichten: 11
|
Look !! zeer hard ruikend of in de winter peach redelijk zoet
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Zoals David ook zegt, het ligt niet alleen aan je aas dat je minder vangt. Je kan het beste aas hebben dat er is, maar als je op een stek vist waar bijna nooit vis komt heb je er ook niks aan he je vangst kan van veel verschillende factoren afhangen...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Vallen de vangsten momenteel tegen? Matig in vergelijking met wat of wie? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
De vangsten zijn rond deze tijd van het jaar,bij iedereen wel slecht hoor.Dat ligt niet aan je boilie |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 35
|
Ook al het verschil gekeken met voorvoeren met gekochte boilies en hobby boilies? Misschien door dat jou bolies minder actractief zijn, ze hier minder geinteresserd in zijn. Maar misschien met voorvoeren dat het met de boilie wel heel goed gaat. Dan blijft natuurlijk wel de vraag, is het dan de moeite nog om zelf te draaien. Ivm prijs, tijd, opslag producten, schoonmaken etc. etc.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ben er ook van afgestapt om ze zelf te draaien en heel wekend draaien voor 150 a200 kg alles in de betonmolen derna koken en laten drogen. wil je dan eens iets nieuws dan sta je daar me halve flesje van vanalis en nog wa slecht te worden nu laat ik ze draaien en wil ik eens iets anders of iets meer van het een of ander hoef ik maar te bellen . en er zijn al verschillende merken die dat doen maar wel meestal vanaf 50kg wel ietsje duurder ma kost me ook geen wekend maar e meer tijd om te gaan vissen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
big carp schreef:ben er ook van afgestapt om ze zelf te draaien en heel wekend draaien voor 150 a200 kg alles in de betonmolen derna koken en laten drogen. wil je dan eens iets nieuws dan sta je daar me halve flesje van vanalis en nog wa slecht te worden nu laat ik ze draaien en wil ik eens iets anders of iets meer van het een of ander hoef ik maar te bellen . en er zijn al verschillende merken die dat doen maar wel meestal vanaf 50kg wel ietsje duurder ma kost me ook geen wekend maar e meer tijd om te gaan vissen Ik snap je redenatie wel wat betreft gemak, maar bedenk dat deze jongen pas 14 is en waarschijnlijk niet hetzelfde budget heeft als ons. 50 kg inslaan zal dus sparen voor hem zijn. Toen ik die leeftijd had(en nu nog soms)maakte ik ze ook zelf en heb daar veel van geleerd. Verder is er ook een voldoening van het goed vangen op je eigen uitgevogelde aas. Daniel, Als je je eigen boilie langer gebruikt op hetzelfde water, zou ik meer aandacht besteden aan de voedingwaarden dat aan de smaak of geur. Karper weet op ten duur wat goed voor m is. Natuurlijk moet je wel rekening houden met de juiste voedingswaarden in de juiste jaargetijden. Dus is de winter geen boilies voeren die te veel verzadigen etc. Hier vind je genoeg over op internet. Het wil dus niks zeggen dat je nu nog geen succes hebt met deze watertemperaturen, misschien zijn de ingrediënten niet juist voor dit jaargetijde. Misschien loopt deze boilie in de zomer als een trein, je weet het niet. Verdiep je er eens in. Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 april 2013 23:21:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goed toch maar ik ben 10 en ik kan het ook al! |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goed toch maar ik ben 10 en ik kan het ook al! |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wist niet eens dat deze nog bestond.. Boilies mamen gaat me nu super af! Bedankt voor alle tips |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Boilies maken, Ook al ben ik 14 Lukt het me wel! Maar zijn er nieuwe tips?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.