30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Gerrit v Schalm schreef:Heren ik weet niet of deze topic erg verstandig is want nu is het maar uitzoeken waar men woont en een keertje op dat adres het schuurtje of huis leeg halen
mvgr Gerrit Hengels: Fox Horizon XT Rod Molens: Fox Stratos FS 12000 MAG Beetmelders: Delkim Tx-i Plus Tent: JRC Quad Continental XL Hahaha |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hengels: 3x Fox warrior 2.75lbs molens: 3x Shimano Navi XSB 8000 rodpod: Spro trooperpod (word nog veranderd) lijn: Nash hardcore (witte versie) hangers: Solar piepers: JRC DSI radar tassen: op het moment eastpak rugzak grootste model (van de week kijken voor een carryall) stretcher: Vision (ultimate) stoel: JRC contact slaapzak: Mumiezak kleinmateriaal: Korda, ESP, Proline onthaakmat: Carpzoom landingnet: Trend carp landing net voerboot: geen Shelter: fox supa brolly aas: Dreambait, gulpcarp en huis bereide boilie's en particels tent: Trend space dome mk2 banksticks: rvs banksticks (huismerk) buzzerbars: heb ik niet. Bewerkt door de gebruiker maandag 15 april 2013 22:35:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb dus/ 2x prologic t-carp 13ft 3.5lbs.vandaag gekocht iemand ervaring mee??? 1x shacspear mentor gls 1x arca carp ??? de moles zijn van okuma de lexon pro (zeer tevreden van!!!) opbergzak ultimate culture goed voor drie hengels met molen en drie zonder molen. de staander is van ron thomson de beetmelders zijn van prologic de terugzwemers van fox onthaakmat en schepnet weet ik niet meer.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
aircooled schreef:ik heb dus/ 2x prologic t-carp 13ft 3.5lbs.vandaag gekocht iemand ervaring mee??? 1x shacspear mentor gls 1x arca carp ??? de moles zijn van okuma de lexon pro (zeer tevreden van!!!) opbergzak ultimate culture goed voor drie hengels met molen en drie zonder molen. de staander is van ron thomson de beetmelders zijn van prologic de terugzwemers van fox onthaakmat en schepnet weet ik niet meer.
De terugzwemmers? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ronald308 schreef:aircooled schreef:ik heb dus/ 2x prologic t-carp 13ft 3.5lbs.vandaag gekocht iemand ervaring mee??? 1x shacspear mentor gls 1x arca carp ??? de moles zijn van okuma de lexon pro (zeer tevreden van!!!) opbergzak ultimate culture goed voor drie hengels met molen en drie zonder molen. de staander is van ron thomson de beetmelders zijn van prologic de terugzwemers van fox onthaakmat en schepnet weet ik niet meer.
De terugzwemmers? tja ik weet niet juist hoe die heten die dingen die je onder je beetmelder hangt voor als de vis niet van je weg zwemt maar naar je toe zwemt anders gaan de beetmelders niet af.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
dat kan ook haha sory
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hengels : Fox Warrior 2.75 x 3 Nash Scope 3.00 ( nieuw ) x 2 Molens : 3 x shimano big baitrunner ( oud model ) 3 x shimano 10000 ra Rod Pod : Jrc Banksticks Solar Beetmelders: Prologic Senzora Swingers : Fox Hangers : Solar Haken : Korda Draad : Shimano Qauntum Voerboot : Anatec spektrum + Humminbird Rf 15 Net : Jrc Onthaakmat : Avid cradle Weigsling : Jrc Weegschaal : Jrc Tent : Ultimate Culture Bed : X2 Large Aas ; homemade
|
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
aircooled schreef:ik heb dus/ 2x prologic t-carp 13ft 3.5lbs.vandaag gekocht iemand ervaring mee??? 1x shacspear mentor gls 1x arca carp ??? de moles zijn van okuma de lexon pro (zeer tevreden van!!!) opbergzak ultimate culture goed voor drie hengels met molen en drie zonder molen. de staander is van ron thomson de beetmelders zijn van prologic de terugzwemers van fox onthaakmat en schepnet weet ik niet meer.
nu de anatec spektrum voerboot met de hummingburd rf15 ook in mijn bezit!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hengels: fox warrior s 12ft 2,75lbs x 2 molens: shimano baitrunner D8000 EU x2 draad op molens: shimano technium tribal 0.35 landingsnet: fox warrior s 42" onthaakmat: (voorlopig nog) X2 rodpod: (voorlopig nog)3 poot van trend beetmelders: prologic senzora 3+1 banksticks: korum 2 x 40 cm en 2 x 30 cm buzzerbars: jrc (3 rod) tent: trakker slx v2 1 man stretcher : JC (ken het type niet meer) slaapzak: een goedkope uit het amerikaans stockhuis voerboot: nanotec graupner uitvoering trolley: de bolderkar van de dochter klein materiaal: vanalles wat aas: ben nog beetje verschillende aan het testen en af en toe zelfgemaakte (als ik eens tijd heb) denk dat ik alles beetje heb opgenoemd Bewerkt door de gebruiker maandag 15 april 2013 22:16:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hengels: 3 keer nash scope 9FT 3LB en 3 keer Nash NR XD Carp Rod 13ft 3.5lb (50mm) molens: ( staan in bestelling ) 3 keer shimano ultegra ci4 5500 voor de scope en de 14000 voor de nr xd draad op molens: shimano technium invisitec! landingsnet: nash scope onthaakmat: nash cradle rodpod: nash compact pod beetmelders: nash S5 en een setje sirens banksticks: niet buzzerbars: niet tent: nash double top extreme mk3 2 man stretcher : nash wideboy slaapzak: nash sub zero 20 ofzo...... tassen: nash voerboot: heb hier 7 anatecs dus altijd wel 1 vrij die ik kan pakken snagears: een home made iets van iemand hier uit frankrijk aas: proline , mainline en nash hoezo alles van nash hehehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 16
|
hengels : 2 nash h gun 3 lbs molens : 2 penn affinity 8000 draad : korda sub line landiingsnet : jrc defender onthaakmat : proline bank sticks : jrc beetmelder ; delkim txi plus tent : nash double top extreme mk3 1 man strecher : skarp comfort bed chair slaapzak : jrc 5 seizoen flees tassen : nash boot ; vortex 230 delux motor : vortex 58lb boilies : dreambaits
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Zijn dit de bootschappen lijstjes voor dieven en inbrekers,?????
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-4-2013(UTC) Berichten: 64
|
breur schreef:Zijn dit de bootschappen lijstjes voor dieven en inbrekers,????? Haha |
carpangeling....world's most exciting sport |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Als je het niet wil zeggen mag dat natuurlijk ook |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Lodewijk, bevallen die S5 beetmelders van nash? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ronald voor dat geld bevallen ze mij super. de aan uit knop is wel lastig te bedienen,maar ze doen wat ze moeten doen. b |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Hengels: 3x Nash Entity 2,75lb Molens: 3x Shimano Ultegra 5500 xtb Beetmelders:3x gardner attx Hangers 3x Gardner megabug Tent: 1x Fox Eurowarrior (binnenkort Nash titan) Stretcher: 1x Chub Stoel 1x Proline Banksticks 6x Fox Blacklabel Foudraal 1x Fox Warrior Onthaakmat 1x Korum Voerboot 1x Anatec Graupner Schepnet 1x Gardner outreach Slaapzak 1x Chub expedition 5 Bewerkt door de gebruiker woensdag 17 april 2013 20:49:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
netjes voor elkaar dreamcatcher! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
2 x shimano st 6000 ra 2 x lion sports untamable carp 2 x behr pieper spro strategy strat 1 pot
en nog een heleboel zooi waar ik het merk zo een, twee, drie niet van weet haha |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.