15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb nash entity 3 lbs vind het super stokken, geen problemen mee! |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb er zelf al eentje gebroken, gewoon een simpele worp voor een 40-tal meter met 80gr inline lood eraan, hij ging geoon droog in twee nu vertrouw ik ze niet meer zozeer.. dus nu heb ik me 3 ESP's gekocht |
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
iemand ervaring met die Daiwa's airbail? |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
duizendje of 2 ???????? doe daar maar 8 duizendjes bij voor de meeste mensen hier. dan kom je aardig in de richting. Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 januari 2013 18:41:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
|
tim_tigers schreef:iemand ervaring met die Daiwa's airbail? ik heb ze. heb er nu denk ik 5 x mee gevist ivm de aanschaf laat in het jaar. ik.vind het top molens! ik heb er nog geen minpunten aan gevonden gr joey
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
|
oke wel raar dat je die stok zo breekt, ik heb er toch al aantal keer rond de 100 meter mee geworpen met 92gr lood geloof ik, en aardig wat vissen op gevangen zelfs onder hengel top uit de boot drillen. misschien fabrieks foutje
gr |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Erwin schreef:hengels: Daiwa infinity (afgebouwd met duplon) molens: Penn Affinity rodpod: Fox Black label lijn: Strategy G-line Carp Fluorcarbon swingers: Solar piepers: Delkim txi onthaakmat: Trakker net: Een mengelmoesje van verschillende merken aas: MTC MB8, tijgernoten en mais tent: Trakker MK2 en Fox Supa snag ears: Delkim banksticks: fox black label slaapzak: Nash Frostbite sub 20 tassen: Nash stretcher: JRC Cocoon jij hebt je zooitje ook wel heerlijk voor elkaar Erwin. jij zult alleen al aan je spullen ook veel plezier beleven , of niet ? ziet er goed uit! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@roy: ja vond ik ook erg raar.. heb al veel gehoord over een productiefout in de blanks maarja daar kan ik niet met zekerheid de schuld opsteken.. misschien even m'n hengel die een tikje heeft gehad in de week frankrijk ervoor of iets dergelijks..
groetjes |
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
thimon schreef:duizendje of 2 ???????? doe daar maar 8 duizendjes bij voor de meeste mensen hier. dan kom je aardig in de richting. Ik wou het een beetje laag aan houden.Dr zijn dr hier ook genoeg die nog niet zo lang bezig zijn.Alleen mn boot kost al 2 duizend haha |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ronald308 schreef:thimon schreef:duizendje of 2 ???????? doe daar maar 8 duizendjes bij voor de meeste mensen hier. dan kom je aardig in de richting. Ik wou het een beetje laag aan houden.Dr zijn dr hier ook genoeg die nog niet zo lang bezig zijn.Alleen mn boot kost al 2 duizend haha haha dat klopt Ronald! dat soort geintjes heb ik ook. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
hengels: Century armalite mk3 molens: shimano lc xta medium rodpod: Amiaud mini lijn: Paralelium swingers: Solar hangers en fox mk2 swingers (rood) piepers: Delkim (rood) onthaakmat: fox graddle net: Spro steel met abu garcia net aas: Laat ze draaien doorbeen vriend die zelf verkoopt (hou ik voor mezelf) en tijgernoten tent: Soul alcatraz 1man snag ears: Korda banksticks: fox green label slaapzak: Jrc 5 seizoenen tassen: Diverse merken stretcher: Ultimate culture met dikke mat erin Boot: skarp s60 Foudraal: jrc losse pouches |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Jullie geven praktiek een visitekaartje aan mensen met slechte bedoelingen! Begrijp wel het is allemaal goed bedoeld helaas denken dieven hier anders over! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 januari 2013 01:37:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Heb je je toch bedacht Jowan ? Gister nacht om 0.30 stond je setje er nog op Nu alleen je adres nog haha! d Ik begrijp je opmerking wel hoor . Maar alleen aan de waterkant in de nacht met de gehele set vind ik toch onveiliger dan mijn schuur en huis. Daarom het advies bijv. je voerboot en beetmelders in huis te laten. Dan verdeel je de kosten op verschillende locaties (mocht je bang zijn voor inbraak) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 januari 2013 09:54:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
Gisteravond lijstje overgenomen niet de bedoeling deze te plaatsen. Willen mensen weten waar uit mijn set bestaat stuur maar een PM. Houd ik controle over de situatie niet dat iedereen dit kan lezen. Algemeen houden vissers alles bij elkaar tackle op verschillende locaties lijkt mij niet handig! Misschien de oplossing silent alarm voor in de schuur. Dieven hebben niets door krijgen wij de tijd snel naar beneden te rennen! Voor de verandering midden in de nacht "sporten" als je begrijpt wat ik bedoel Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 januari 2013 12:13:09(UTC)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Begrijp Jowan wel, als je ooit wat bij hem hebt gekocht heb je ook zijn adres gegevens. Ik voel mijzelf ook niet geroepen om mijn spullen breed uit te meten op het forum/internet. Er zijn altijd wel mensen die je kennen en via via kan die info bij de verkeerde "mensen" komen.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou ze mogen langs komen ze moeten toch naar zolder dan en een warm bakkie koffie kennen ze dan krijgen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Ik heb online nooit gezet wat voor scooter ik (heel)vroeger had. Toch is mijn schuur opengebroken en was hij gejat. (me visspullen hebben ze laten liggen) Mijn conclusie is dat: 1- Er eerder motoren, scooters, telefoons, tablet ed. gejat worden. (makkelijker te stelen en door te verkopen) 2- Als iemand karperuitrusting wil stelen moet ie goede conditie hebben en alvast een kar meenemen of bij mij eerst het wiel van mijn kar bevestigen haha d Voor wat betreft als je veel verkoopt, je adresgegevens veelal bekend zijn, je bang bent dat er wel eens mensen het op jou visspullen hebben gemunt en je risico zo klein mogelijk wil houden. Dan kan ik me voorstellen dat je het niet post. Maar dan ook geen mooie foto's van je setje plaatsen he! (Niet dat Jowan dat doet, maar het is een opmerking naar iedereen) Het is wel duidelijk dat mensen gewaarschuwd zijn dat wat je post weer terug te vinden is voor mensen met kwalijke bedoelingen. Dat gezegt te hebben: Post nu allen jullie setjes want ik vind het wel een leuk topic om nou eens te lezen waar ieder mee vist! |
|
|
|
|
|
Met je eens! Karperspullen worden niet veel bij huis gestolen maar aan de waterkant. Het vermelden van ons inboedel + fotos maken wij het voor diev(en) makkelijker. Deze "mensen" moeten alleen nog weten waar je vist voor het afleggen van een bezoekje! Social media heeft helaas 2 kanten wat wij vermelden kan tegen ons worden gebruikt Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 januari 2013 13:45:28(UTC)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
bij mij is mijn karperuitrusting al eens gestolen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
hengels: fox warrior s molens: shimano baitrunner dl 10000 ra lijn: ik heb prut lijn ga de korda subline halen swingers: 2 rode fox micro swingers rodpod: prologic de lux voor 4 piepers piepers: trend strada dsi 2+1 klein materiaal: korda , piet vogel weegsling: lion net: lion tent: jrc STI-R 10000 karpermagazine: spiegel |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.