15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Welke barrow(s) of trolly(s) gebruiken jullie als jullie er eentje hebben? Ik ben namenlijk opzoek en heb de MAD transformer voor het moment op het oog, kost op een webshop die ik heb bekeken €109 HarecoDit is al wat meer info, hier ook een filmpje; Link
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
die van b-carp is wel een goede |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Die van jrc. kost bij kruidenier haaksbergen nog maar 99,-. top ding. en lekker stabiel.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
|
Bedankt voor die even te linken!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ik gebruik al 3 jaar met erg veel plezier de '' trakker compact trolley'' kost 150 euro kan je opvouwen tot een zeer klein en compact pakketje. ideaal voor mensen met een wat kleinere auto. en je kan het wiel er af halen waardoor hij nog kleiner word. de trolley zelf is erg stevig en heel groot als ie is uitgeklapt. ik kan bijna alles voor 2 man er op hebben. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Fesker schreef:Welke barrow(s) of trolly(s) gebruiken jullie als jullie er eentje hebben? Ik ben namenlijk opzoek en heb de MAD transformer voor het moment op het oog, kost op een webshop die ik heb bekeken €109 HarecoDit is al wat meer info, hier ook een filmpje; Link heb je ondertussen deze aangeschaft? hoe bevalt hij je? kan je hem klein opvouwen? ben namelijk ook van plan zaterdag deze te gaan halen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik heb nog een kunnen kopen toen jansens sport te kessel er me stopte voor 20 euro super koopje dus . simpel maar het doet waar het voor gemaakt is .
|
|
|
|
|
Kurt Breugelmans schreef:Fesker schreef:Welke barrow(s) of trolly(s) gebruiken jullie als jullie er eentje hebben? Ik ben namenlijk opzoek en heb de MAD transformer voor het moment op het oog, kost op een webshop die ik heb bekeken €109 HarecoDit is al wat meer info, hier ook een filmpje; Link heb je ondertussen deze aangeschaft? hoe bevalt hij je? kan je hem klein opvouwen? ben namelijk ook van plan zaterdag deze te gaan halen. Heb hem op de beurs getest, en kan redenlijk klein opgevouwen worden, allez klein, compact gewoon
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
|
big carp schreef:ik heb nog een kunnen kopen toen jansens sport te kessel er me stopte voor 20 euro super koopje dus . simpel maar het doet waar het voor gemaakt is . amaai das idd een koopje, hier bij ons in de buurt (mechelen) staat hij voor 115 eurokes te koop. ik veronderstel dat dit de gangbare prijs is voor dit artikel. ga hem wss zaterdag kopen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zolang t geen x2 is is het goed. had zelf even snel zo'n ding gekocht, kom aan de waterkant, gooi me zooi erop, en toen ik hem wou optillen brak het wiel af en had alleen de handvatten in me hand en de rest lag op de grond......... ding ging dus regelrecht de container in |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-8-2010(UTC) Berichten: 18
|
Carperporter MK4 fatboy. Er moet wel wat mee kunnen....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
|
heb zelf een gemaakt bolderkar en daar Plateau opgelast, kan hoop matriaal op, natuurlijk niet handig voor smalle paden, maar bv jaagpaden etc gaat dit perfect, vroeger nog de jrc easy loadar barrow
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.