10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Ik ben op zoek naar een nieuwe tent meer zie door het bos de bomen niet meer. Eerst was ik naar de fox royale standard aan het kijken mooie tent! Maar toen kwam de vriendin af dat ze ook graag zou meegaan naar het buitenland, dus moet ik voor een 2 persoons tent kijken. Welke tent raden jullie mij aan? Liefst niet boven de 300 euro. Ik had men oog laten vallen op de JRC sti two man. Iemand ervaring mee? is er daar genoeg plaats in? Of toch liever de fox en de vriendin thuis laten?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb de jrc en ben er heel tevreden over. Maar om daar een week met twee in te kamperen zou ik niet naar uit kijken. Of je moet nog in het stadium zijn dat je toch maar 1 slaapzak en stretcher gebruikt. Met twee stretchers blijft er niet veel ruimte over voor je spullen.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ruud Gosselink schreef:Ik heb de jrc en ben er heel tevreden over. Maar om daar een week met twee in te kamperen zou ik niet naar uit kijken. Of je moet nog in het stadium zijn dat je toch maar 1 slaapzak en stretcher gebruikt. Met twee stretchers blijft er niet veel ruimte over voor je spullen. Onder de stretchers? |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Misschien van de hak op de tak. Maar na veel zoeken heb ik ook nog de B-carp 2 pers. tent zien passeren. Wat denken jullie hier van?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
Ik heb zelf sinds een jaar de Soul Alcatraz II. Mooie tent met heel veel ruimte. Ook met twee stretchers nog genoeg ruimte voor andere spullen. Opzetten gaat erg snel en erg stevig grondzeil. Ik heb hem gekocht bij Koster (Delft) voor 299,95. Succes met je keuze. |
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Svekkie schreef:Misschien van de hak op de tak. Maar na veel zoeken heb ik ook nog de B-carp 2 pers. tent zien passeren. Wat denken jullie hier van? Ik heb afgelopen jaar ook de B-carp gekocht, doet kwa kwaliteit (vooraslnog) niet onder aan JRC. Alleen heb ik volgens mij de 1 pers.
|
|
|
|
|
PascalP schreef:Ruud Gosselink schreef:Ik heb de jrc en ben er heel tevreden over. Maar om daar een week met twee in te kamperen zou ik niet naar uit kijken. Of je moet nog in het stadium zijn dat je toch maar 1 slaapzak en stretcher gebruikt. Met twee stretchers blijft er niet veel ruimte over voor je spullen. Onder de stretchers? Of in de auto...Het wegstouwen is geen probleem. Ik bedoel meer dat ik de spullen die ik voor het vissen nodig heb kan pakken zonder te zoeken. Wanneer er wat te knutselen en te knopen valt, dat er dan een tafeltje in de tent past. In voor- en najaar ruimte voor een kacheltje.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Svekkie schreef:Misschien van de hak op de tak. Maar na veel zoeken heb ik ook nog de B-carp 2 pers. tent zien passeren. Wat denken jullie hier van? Gewoon een zeer goede tent en veel verkocht in 2012. Tent is, zoals het er nu naar uitziet, tot en met Maart/April 2013 uitverkocht. Kun je er dus in de buurt nog aankomen kan ik je alleen adviseren hem snel te halen (wanneer je overtuigd bent van de kwaliteit). De overwrap is ook zeker de moeite waard om gelijk bij aan te schaffen, zo heb je een prachtige combinatie. Mvg Erwin Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 december 2012 16:09:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Heb voor totaal iets anders gekozen. Namelijk een Trakker SLX V2 1 man. Vond het een beetje zinloos om een 2 persoons tent te kopen voor de x-aantal keer dat de vriendin maar zou meegaan. Heb dan maar besloten om een trakker tent te kopen. Er zit ook een wrap bij maar als groot voordeel dat deze ook een luifel heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.