Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-11-2011(UTC) Berichten: 8
|
hallo, ik wil nieuwe molens aanschaffen en nu zit ik te twijfelen tussen de oude bigbaitrunner LC van shimano en de nieuwe big baitrunner LC
ik heb gehoort dat er in de oude betere materiaalen zijn gebruikt voor de tandwielen en as etc. Ik weet niet of dit ook echt zo is echter...
is er misschien iemand die ervaring heeft met beide?
alvastbedankt!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
De nieuwe is een aanrader, zeker weten! ben er super te vrede mee. |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Geen idee of de andere betere materialen heeft. Geloof er eigenlijk niet zo in. Misschien andere materialen, maar de technologie is vooruit gegaan en dus zal er zeker verbetering zijn. Uiterlijk is wel zeker veranderd, maar dat is weer smaak. Ik denk dat je meer moet kiezen of je de big wil of de medium. Want daar zit natuurlijk een behoorlijk gewichtsverschil in. Ik heb zelf de Medium en ze bevallen me zeer goed. Slip, werpeigenschappen, opspoelen en instellen van slip en baitrunner is weer super goed. Eindconclusie: Ik ben voor de nieuwe gegaan omdat ik de medium wilde. En omdat ik liever geld uitgeef voor een nieuw type molen dan een oud type terwijl de kwaliteit gewoon weer top is gebleven. Het nieuwe model vind ik nu ook vele malen mooier dan het oude model. (Die zijn er nu al zolang. Daar was ik al lang op uitgekeken) Hoop dat je er wat mee kan. PS. ff netjes voorstellen aub. |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-11-2011(UTC) Berichten: 8
|
bedankt voor de reacties het word de nieuwe denk! dan kan ik me volgend jaar aan de meerval gaan wagen hier in nederland
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik wil trouwens nog even vermelden dat het opspoel eigenschap en slip echt super is! |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-12-2012(UTC) Berichten: 10
|
Ik kocht ook de mediums : topspul !! |
Pluk de dag !! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.