25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Ben van plan om de nieuwe beetmelders van carpsounder te gaan halen. Het betreft de nieuwste versie van 2010 en vroeg me af of iemand hier al ervaringen mee heeft?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo Leroy, De Neon Black is qua electronica idem dito aan de de normale XRS alleen de kleur van de behuizing is anders. Ik vis zelf sinds vorig jaar met de XRS. Een productreview daarvan kun je vinden op http://www.carpteamdalfsen.nl. Ze bevallen mij super en het is eens een keer iets anders dan een Fox of Delkim maar wel met minstens dezelfde kwaliteit. De Neon Black zal spoedig leverbaar gaan zijn trouwens. Mocht je er vragen over hebben, pb of email me dan gerust. Groet, Matthijs P.s. Even voor de duidelijkheid ik ben niet onafhankelijk van Carp Sounder De bovenste: Mijn ROC XRS De onderste: de nieuwe ROC XRS Neon Black Bewerkt door de gebruiker maandag 3 mei 2010 16:44:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Matthijs Gerrietsen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Linkloos |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.