15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
hoi,
ik ben op zoek naar een goeie niet te dure spod hengel 60 a 70 euro ofzo. ik hoop dat julie me kunnen helpen alvast bedankt
mvg. gerben |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het goedkoopst zal een zeehengel zijn, ± 20 € maar als het oog ook wat wil dan ga je inderdaad duurder uit zijn en ik denk dan meer dan je overheb nu.. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kijk eens naar de Rebel van Piet Vogel aardige hengel voor een nette prijs. Denk dat als je goed zoekt je deze vind rond de 70 euro ergens op internet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Shimano Alivio CX spod... voor 59.-
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Roywrt1984 schreef:Kijk eens naar de Rebel van Piet Vogel aardige hengel voor een nette prijs. Denk dat als je goed zoekt je deze vind rond de 70 euro ergens op internet. deze heb ik en denk niet det jer mee kan spodden want die is kei soepel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
oke neej die shimano spod hengel vindt ik wel een mooi ding |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.