15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
nu het een beetje kouder word wil ik ff mn spullen beetje vernieuwen en mn banksticks zijn all versleten dus wil ik buzzbarz kopen maar weet nog niet welke heeft iemand sugessties welk merk ofzo? het maakt mij niet uit of het goalpost is of niet en het liefst rvs maar anders zwart
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
fox black label en als je geld hebt sowieso solar |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Strategy ! Ik wil niet meer anders Debanksticks kosten8 of 9 euro en de buzzerbars 10 euro |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wychwood, heeft een RVS range en een solace (zwart aluminium) range,
rvs heeft dezelfde kwaliteit als solar, matrix enzo, alleen kost het maar ongeveer de helft van die merken, wychwood zit rond de 13 - 17 euro per bankstick, terwijl solar en matrix vaak al rond de 25-30 euro per bankstick zijn
de solace banksticks zit rond de 8- 10 euro |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
freaky schreef:wychwood, heeft een RVS range en een solace (zwart aluminium) range,
rvs heeft dezelfde kwaliteit als solar, matrix enzo, alleen kost het maar ongeveer de helft van die merken, wychwood zit rond de 13 - 17 euro per bankstick, terwijl solar en matrix vaak al rond de 25-30 euro per bankstick zijn
de solace banksticks zit rond de 8- 10 euro weet u waar kan ik die buzz bars en bankstiks kopen? (ik bedoel die rvs) ik heb al gezocht maar kan niet echt vinden
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Defiant mps. Echt mooi spul
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
luukcarp schreef:Strategy ! Ik wil niet meer anders Debanksticks kosten8 of 9 euro en de buzzerbars 10 euro nu nog niet maar de verf laat snel los bij deze banksticks |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
PascalP schreef:luukcarp schreef:Strategy ! Ik wil niet meer anders Debanksticks kosten8 of 9 euro en de buzzerbars 10 euro nu nog niet maar de verf laat snel los bij deze banksticks had ook een pod van spro, beetje hetzelfde. alles is nu lam aan dat ding en geen verf te zien |
|
|
|
|
|
daarom wil ik rvs of zwart maar dan wel goede kwaliteit ofzo dat het verf er niet af gaat
|
|
|
|
|
niemand weet waar ik die buzz bars van wychwood kan halen?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hengelsport Utrecht heeft ze geloof ik |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
thx maar nergens staat er info over die buzz bars maar ik denk dat ik die defiantmps steunen ga halen en weet iemand wat beter is titanium range of stainless range en srry voor zoveel vragen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Je kunt er toch heen bellen? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
ronald308 schreef:Je kunt er toch heen bellen? Dat vraagt hij toch niet? Titanium heeft een iets andere kleur. Is iets duurzamer en daardoor waarschijnlijk ook iets duurder. Ik weet niet of hij lichter of zwaarder is. Het grote verschil van titanium met RVS is dat het zijn reflecterende uitstraling blijft houden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.