Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-11-2012(UTC) Berichten: 9
|
perfecte plu met berg ruimte door de extra flappen en volgens mij vrij sterk. windkracht 8 op haringvliet geen probleem maarten68 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nou das wel een hele korte review maarten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb ook een supa, echt mooi ding. harde regen en wind gaan prima, volgend jaar wel ff de overwrap kopen, wel makkelijk |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik lees op een ander forum dat iemand heel veel problemen hiermee heeft gehad.. Verschillende keren een nieuwe gekregen van fox en elke keer weer waren de naden gescheurd na een aantal keer vissen.. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Dan breekt hij er toch mee hoor ik ken meerdere mensen met een Supa en geen enkele problemen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
als die persoon al verschillende keren een nieuwe van fox heeft gekregen dan gaat ie er gewoon niet goed mee om. Je kan altijd een keer de pech hebben dat er een fabricage fout op of aan zit ,maar meerdere keren.... |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dat is misschien bij een iemand maar een vriend heeft hem ook en geen probleem mee gehat |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
Perfecte plu met veel ruimte. Mijn reden om over te stappen naar de supa is de optie om hem erg laag op te zetten en dan nog veel ruimte te hebben. Kan niet wachten op de wrap! Ik zag dat de wrap ook te gebruiken is als de plu laag staat. Ik zie verschillende bevestigingspunten op de afbeelding ;-)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Da is een mooie wrap maar vind hem wel aan de dure kant
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
hij ziet er strak uit met die overwrap! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeker weten. Deze zal ook ik zeker aanschaffen! Is hij het hele jaar door te gebruiken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ja hoor Erwin, geen last meer van de wind
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef:Zeker weten. Deze zal ook ik zeker aanschaffen! Is hij het hele jaar door te gebruiken. hmmm, binnen kort eens even goed bekijken in de showroom. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
dus met de wrap is deze het hele jaar door te gebruiken en als je een goede slaapzak hebt ook in de winter? |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Ik lees op een ander forum dat iemand heel veel problemen hiermee heeft gehad.. Verschillende keren een nieuwe gekregen van fox en elke keer weer waren de naden gescheurd na een aantal keer vissen.. ken ook iemand die het al heeft gehad! |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vannochtend mijne voor het eerst gebruikt. Harde wind en de brolly gaf geen krimp! Stond verschrikkelijk stevig en kon er enorm ruim onder zitten. Zeker een aanrader. Wel over een paar maanden het mozzy pannel kopen Is wel handig in de zomer. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-5-2013(UTC) Berichten: 12
|
Ik zou volgende keer aan het water gaan zitten......
|
|
|
|
|
Heel toevallig is dat aan het albert kanaal en daar heb je juist een stukje gras waar je je steun of banksticks kan plaatsen dan een wegje en dan kun je je tent pas zetten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.