30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
heeft iemand tips voor het koude weer |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
een dikke trui of jas aandoen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Zorgen dat je een vriendin hebt waar je lekker warm tegen aan kan kruipen |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
remon v wanrooij schreef:Zorgen dat je een vriendin hebt waar je lekker warm tegen aan kan kruipen ja en een warme slaapzak anders begint je vriendin te zeuren |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Korte rig, licht aas, weinig voeren. Heb je hier wat aan? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
remon v wanrooij schreef:Zorgen dat je een vriendin hebt waar je lekker warm tegen aan kan kruipen denk na ik ben pas 11 |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Je kan niet vroeg genoeg beginnen |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-10-2012(UTC) Berichten: 17
|
- Op zoek naar water waar de temperatuur misschien iets hoger kan liggen... - Op zoek naar de wat diepere stekken en kijken of je daar een plateau kan vinden... - Niet te veel voeren, hele kleine beetjes en zeker niet iedere dag... - Probeer veel instant te vissen en dan desnoods elke keer op een andere plek totdat je aanbeten krijgt...
Succes! |
|
|
|
|
|
Marco Boer schreef:- Op zoek naar water waar de temperatuur misschien iets hoger kan liggen... - Op zoek naar de wat diepere stekken en kijken of je daar een plateau kan vinden... - Niet te veel voeren, hele kleine beetjes en zeker niet iedere dag... - Probeer veel instant te vissen en dan desnoods elke keer op een andere plek totdat je aanbeten krijgt...
Succes! oke bedankt |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
PVA bags hebben bij mij nog wel eens goed geholpen. Om het uur verkassen en op die manier kom je er snel achter waar ze zitten. Koud weer betekend bij mij erg mobiel vissen.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat al wordt gezegd heb ik veel succes gehad met zoekend vissen. Gebruik kleine pva zakjes en een klein pop-upje en gooi na een aantal uur opnieuw in. Probeer vooral verschillende dieptes af te vissen. Vaak zitten de vissen in een bepaalde waterlaag. Dan merk je ook dat je ze alleen op die diepte kunt vangen.
Zoeken dus.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.