5 ponder Lid sinds: 14-4-2010(UTC) Berichten: 15
|
Hoi members, afgelopen weekend heb ik kennis gemaakt met de gasten van carpfeeling. ze waren ook aanwezig in den Bosch bij de BB-dag. ik vis zon 15jaar gericht op(karper) dat doe ik meestal rondom Enschede en soms in France. mijn bijnaam is een geintje, natuurlijk vang ik wel eens iets hahaha heb wel wat vissen tot 19kg op mijn naam. Daarnaast ben ik ook een sociaaldier en was eerst een paar jaar aktief als secretaris bij de overleden club Carp Team Enschede. maar de laatste paar jaren doen we het gezellig over met frisse moed en nieuw bloed oa mijn maatje Maarten Kokhuis. we organiseren wedstrijden voor KIKA, kinderen Kankervrij. langs de zijtak van het Twentekanaal. vangze Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 april 2010 12:59:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Martijn op carpfeeling.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dag Martijn, leuk dat je ook op het forum bent. Welkom!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Martijn! Leuk je tussen ons midden te hebben! Ik hoop dat we maar veel van je kunnen opsteken! Enne.... Misschien dat wij wel meedoen met deze wedstrijd, lijkt me leuk!
Erwin
|
|
|
|
|
thxz heren, vissen is een leuke hobby en we maken er wat van met zijn allen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welkom hier @ CarpFeeling Martijn!
Groetjessss Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hey Le General. Eerst nog effe een wedstrijdje in hoorn
Welcome |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Welkom Martijn op carpfeeling |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Hey Ron jij hier das gezellig. ben lichtjes aan het bijvoeren met de mystic op het water waar ik vorig jaar was gebleven. thxz scarhead
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
welcome en have fun met deze knotsgekke members |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Welkom Martijn! Veel plezier hier
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.