10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Zodat je hengeltoppen iets uit elkaar staan. Tackle Tarts kopen overigens wel gelijke lengtes buzzer bars. Dus of 2x de voorste maar meestal 2x de achterste kleinere lengte.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hier merk je in de praktijk niets van. Vooral niet als de buzzerbars verder uit elkaar staan. Wil je ze gelijk hebben kun je kiezen voor de verstelbare variant (3 hengels). Dan kun je ze toch gelijk zetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Graag gedaan Maar misschien zijn ze ook wel los te koop? Dan kun je twee dezelfde exemplaren kopen.
|
|
|
|
|
volgens mij niet, ik had al beetje rond gekeken maar zie ze overal in sets.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
als jij graag 2 dezelfde wilt hebben. gewoon even via je winkelier waar je altijd komt de buzzerbars los bestellen bij fox. dan heb je het hele probleem in 1x opgelost. fox doet nooit ergens moeilijk om, en heeft een super service !! ik werk zelf in een hengelsportzaak en heb vaak contact met fox. succes ! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
weet iemand of de banksticks wat kras bestendig zijn? niet dat na een keer of 5de hele lak er af is wil zelf volgend seizoen met de banksticks en buzzerbars gaan vissen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.