CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Sponsor Meldingen
»
Nieuwe website SMART-INDICATORS van NL naar EU
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-12-2011(UTC) Berichten: 14
|
Karpervrienden,
SMART-INDICATORS.NL is EU geworden. Door onze vele internationale klanten hebben we de nieuwe website in het engels opgezet (voor jullie toch geen probleem hoop ik..)Buiten dat we nieuwe artikelen toegevoegd hebben, en er wekelijks nieuwe artikelen bij komen, kun je nu ook direkt betalen met Ideal, Mister Cash, Paypal en andere betaalmiddelen.
Ideeën en suggesties altijd welkom.
At your Service,
André Bijl SMART-INDICATORS.EU
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goeie set! Mooie website, al vond ik de vorige website ook niet onaardig hoor! Krijgen jullie zoveel aanvragen vanuit het buitenland dan?
|
|
|
|
|
Erwin,
Met aparte producten zoals de Black Monkey en de Delkim badges trek je veel aandacht van Europese karpervissers. Bijna 50% van de orders komen nu buiten Nederland vandaan. Met het Bivvy Alarm wat eind dit jaar uit moet komen zal dit aleen nog maar gaan toenemen denk ik.
Gr André
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 8
|
Ik snap niet zo waarom je geen keuze optie tussen NL en Eng hebt gemaakt zo hou je, je Nederlandstalige klanten ook tevreden.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Met een simpele google plugin is dat probleem zo verholpen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
André. Mooi gedaan hoor . Solar hangers (rood) bevallen uiterst best. En de Groningen stickers voor de delkims zijn een kado wat het toch weer goed doet voor een klein prijsje (bij groningers). Zijn de NL stickers alweer volop verkrijgbaar? Dan bestel ik ze voor mezelf gelijk |
|
|
|
|
|
Ja, google kan , had de vorige site ook, maar de vertaling is niet al te best, en vind ik niet profesioneel. Er wordt gewerkt aan meertaligheid, dus nederlands zal ergens over een paar maanden wel weer terug komen. Het huidige voordeel van direkte betalingen, en automatish voorraadbeheer is voor mij (en uiteindelijk ook voor jullie) makkelijker : alles wat je besteld is ook op voorraad, dus niet meer wachten tot het binnen is.
@ patrick , ja hoor de nederlandse delkim stickers zijn er weer.
Mvrgr André
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Sponsor Meldingen
»
Nieuwe website SMART-INDICATORS van NL naar EU
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.