25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik heb toch maar besloten om in plaats van nieuwe hengels een voerboot te gaan kopen want ik ben best tevreden met deze hengels en ik kan dan eventueel later nog kijken voor andere hengels dus ik had deze gevonden http://hareco-hengelspor...dio-grafische-boten.html en dan de baitcruiser heeft iemand info over deze boot? want ik wil wel graag dat alles werkt en blijft werken. Alvast Bedankt Mvg David |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
david,
ik heb zelf geen ervaring met deze boot maar ik ken iemand die er niets anders dan ellende mee heeft gehad. Zelf gebruik ik de trend micro waar ik tevreden over ben...en dan hou je ook nog 200 euro in je zak. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb ook nog een mooie en complete boot te koop! Kijk maar bij de aanbod sectie, hij is zijn geld zeker waard!
grt
|
|
|
|
|
Berster schreef:Ik heb ook nog een mooie en complete boot te koop! Kijk maar bij de aanbod sectie, hij is zijn geld zeker waard!
grt die had ik al gezien maar ik heb het geld nog niet en ik wacht mijn verjaardag af want dan betalen mijn ouders ook een deel |
|
|
|
|
maar ej de klerk er staat bij dat er goedkopere materialen gebruikt worden blijft alles het wel doen? en ik heb een keer gehoord dat de magneet niet sterk genoeg is en dat een zwaar lood + extra voer er gewoon door heen zakt en ik wilde de baitcruiser omdat deze 2 laadbakken heeft en dat vond ik wel zo handig, maar als ie het niet doet haal ik hem niet en hoe zit het met de garantie op de trend micro? Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 oktober 2012 18:12:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|