CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Wie heeft er ervaring met de Delkim klanten service?
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Beste forumleden,
Ik heb sins 2 maanden delkim txi plus piepers maar na een run van afgelopen weekend waardoor de hengel tegen de zijkant van mijn hengel sparing werd "geslagen" zit het draadeind los waarmee je hem in je steun draait.
Nu ben ik natuurlijk meteen naar de winkel gaan want zoiets mag je van deze prijsklasse niet verwachten. Daar vertelde hun mij dat ze hem moeten opsturen en ik hem minimaal 2 maanden kwijt ben?!?!...
Klopt dit? Want anders zit mijn seizoen er al vervroegt op :(
Mvg
Remon
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
helaas moet ik je melden dat dit klopt. ik werk zelf in een hengelsportzaak. bij delkim, trakker, korda, ( zit allemaal in 1 pakket ) duurt het altijd 6 weken of langer. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Beste forumleden,
Ik heb sins 2 maanden delkim txi plus piepers maar na een run van afgelopen weekend waardoor de hengel tegen de zijkant van mijn hengel sparing werd "geslagen" zit het draadeind los waarmee je hem in je steun draait.
Nu ben ik natuurlijk meteen naar de winkel gaan want zoiets mag je van deze prijsklasse niet verwachten. Daar vertelde hun mij dat ze hem moeten opsturen en ik hem minimaal 2 maanden kwijt ben?!?!...
Klopt dit? Want anders zit mijn seizoen er al vervroegt op :(
Mvg
Remon
Een week of 6 zeker. Maar wat let je om de D-Lok te gaan gebruiken. Ben je gelijk van dat geschroef af ;-). Ik zou voor geen goud zonder meer willen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Bedankt voor het antwoord en de tip!
Ik zal na de reparatie zeker eens geen kijken voor een d-lock! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb een delkim die ook raar doet. De eerste keer toen ik hem wegbracht was ik hem 5 maanden kwijt en toen hij daarna tijdens een run uitviel en nooit meer aan ging was ik hem dik 3 maanden kwijt!!! Puike service... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Wie heeft er ervaring met de Delkim klanten service?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.