25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Heeft hier iemand ook toevallig over karpervissen in turkije? Bij Köycegiz ligt een groot stuwmeer waar ook flink wat karper zit.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Leroy86 schreef:Heeft hier iemand ook toevallig over karpervissen in turkije? Bij Köycegiz ligt een groot stuwmeer waar ook flink wat karper zit. dat klopt, ik had opeen ander forum een paar jr terug al een topic geopend over karpers in turkije. Een bekende van me is er toen heen gegaan en heb er gevist, met franky. Die heb een hotel aan dat meer. Ik hoorde in 2007 al via via dat er een bekende karpervisser bezig was in turkije, waar weet ik niet, en wat ie heb gevange weet ik ook ni...ze doen beetje geheimzinnig. Maar er is zeker grote karper te vinde in turkije! Mvg, P.V. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Zoek eens op youtube naar "Carpfishing in paradise!" en bekijk de 6 filmpjes en geniet!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
die filmpjes die jij bedoelt zijn idd erg mooi die man die jij bedoelt was wss van die filmpjes Daniel heet ie, hij gaat ook even met franky vissen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
In de buurt van Side kan je ook leuk vissen. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
@david weet je waar in de buurt van side? ik ben ditjaar in side geweest maar geen 1 vijver of rivier gezien alleen maar zon zee en stand... |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik heb de wateren in side ook gemist.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.