20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
De zwarte is een nieuwe parrelyum lijn de mensen van parrelyum beweren dat dit een zwarte lijn met de zelfde zink eigenschappen als de fluor carbon parrelium,maar er staat duidelijk mono op de spoel ,dus eerst zien dan geloven MVG Roy
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nou...ik heb benieuwd. De (meeste) nieuwe fluorcarbon lijnen hebben een kleur in zich. Dit schijnt de kleur te absorberen. Transparante fluorcarbon scheen het zonlicht van onderen te versterken. Dus van boven zag je de lijn niet, maar een karper van onderen weer wel. De nieuwe generatie lijnen schijnt dit dus niet te hebben.
Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
oke, duidelijk. Ik vis momenteel met de softsteel van fox en die bevalt mij erg goed. en dan niet de camou versie maar gewoon de lichte. Ach het is ook maar net de beleving van de visser wat het hem doet. :-" Trouwens Erwin die Xline hoor ik ook veel goede dingen over en ik had hem laatst in de handen maar heb toch weer de fox meegenomen. waarom weet ik niet maar ik deed het toch, soort gevoel van vertrouwen zeg maar. hahahahahaha (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je had de Xline best kunnen proberen hoor. Ik vond hem fantastisch!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ja ik heb het gelezen, zal er volgend jaar aan denken en toch eens de Xline gaan proberen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hoor er ook goede verhalen over alleen voor het ingooien is die minder omdat die zwaarder is nylon maarja wie gooit er nog
Ikke zelfs als ik een voerboot heb die plons kan net die ene karper nieuwsgierig maken of uiteraard afschrikken haha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.