15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Met het 2e set heb ik wel wat ervaring..... even zoeken op het net en je komt er wel wat over tegen. 3 piepen ipv 1 heeft niets te maken met dit set dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Met die eerste van B-carp heb ik wel ervaring. Zijn naar mijn normen goede beepers voor z'n prijs. enige wat je wel nog gaar moeten bijkopen zijn van die rubberringetjes voor over de schroefdraad of anders draai je ze zo kapot.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb de eerste, ik vind ze echt prima beetmelders en ik heb er al heel vaak mee in regen (ook onweer) mee gevist en ze blijven fantastich werken. heel zuinige batterij goed in te stellen volume en gevoelligheid, ik vind de 3 tuten op de centrale wel handig omdat ik moeilijk wakker wordt. maar idd zoals svekkie zegt let op dat je ze niet kapot draait ik heb er eentje zo maar een beetje lijm en is zo hersteld.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mijn trouwe vismaat heeft die B-Carp beetmelder set, en hij is er redelijk tevreden over. 1 biep is 3 biepen, enorm onhandig vind ik persoonlijk, en je kan het niet aanpassen! Zit op vlak van kwaliteit wel goed, maar de schroefdraad is inderdaad rotzooi! Na een paar sessies waren die van mijn vismaat ook helemaal dolgedraaid en zelfs afgebroken! Ik zou persoonlijk voor die van markerworld gaan heb er tot nu toe enorm goede reacties over gelezen en zeer weinig minpunten. Bovenop heb je nog meer functies en als je het aan mij vraagt zien ze er een stuk beter uit! Je krijgt er zelfs je batterijen al bij! Veel meer voor minder geld... In ieder geval, succes met je zoektocht! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
ik ken iemand en bij hem waren er een paar knopjes van de beetmelder afgebroken en toen hed hij zelvde gekocht alleen iets goedkoper en camou en dei doen het nog steeds en hij heet ze al 2 jaar http://www.benl.ebay.be/itm/390363958920staat ook een filmpje bij Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 september 2012 20:38:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-6-2012(UTC) Berichten: 34
|
die B-carp heb ik ook nog liggen maar ik vind t niks qua geluid. de rest is 100 % top. als je een run krijgt wil ik een fluiter krijgen en geen piep=piep=piep....
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
de wusb van prologic is ook wel een aardige. per stuk kosten ze 25 euro bij Tromp hengelsport |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.